Minien Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Har så lyst til å gi min nye flamme en liten oppmerksomhet for å vise ham at jeg setter pris på ham. Sliter litt med hva det skal være, men det skal bare være en liten, nesten ubetydelig ting som ikke skal si "ÅÅÅÅ, jeg eeeelsker deg!!", men bare få ham til å skjønne at jeg liker ham. (Og nei, gutta..jeg skal IKKE gi ham klippekort på daglig sex resten av livet.. ) Jeg tenkte å kanskje snike meg hjem til ham om natta og legge en enslig rose under vindusviskeren på bilen hans. MEN..er det bare vi jenter som ville bli glad for dette, eller vil gutta kunne se "koseligheten" av det? Eller vil han bare syns det er en platt, teit ting å gjøre? Tenkte også å kanskje diske opp med middag til ham en dag han kommer hjem fra jobben, men for å gjøre det må jeg jo inn i leiligheten hans, og det går jo dårlig uten å si det til ham. Jeg må i så fall alliere meg med mora hans (han bor i generasjonsbolig), men hun har jeg enda ikke hilst på, så det kan bli litt flaut.. I tillegg tror jeg vel kanskje dette vil virke litt mer "Vi er i et seriøst forhold"-greie.. eller? Forslag jenter? Og gutter?
Gjest Gitte Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 billetter til fotballkamp med yndlingslaget blir typen happy for veit jeg, koster ikke mer enn 140,- pr stk heller.. typen min blir mer glad for sånne ting enn roser, kjøpte en gang et rør med snus (i sverige såklart) og bandt et bånd rundt.. han ble hoppende gla Småting jeg gir han er vel mer å stikke på butikken før han våkner og kjøpe ferske baguetter og servere på senga med favorittpålegget.. Eller å være kjeeempeinteressert når han står å lurer på hvilke skrutrekkere han skal kjøpe
Gjest SumoBryter Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Jeg tenkte å kanskje snike meg hjem til ham om natta og legge en enslig rose under vindusviskeren på bilen hans. MEN..er det bare vi jenter som ville bli glad for dette, eller vil gutta kunne se "koseligheten" av det? Eller vil han bare syns det er en platt, teit ting å gjøre? Forslag jenter? Og gutter? ← En ensom rose på vindusviskeren, da må du ikke velge en rød en for ellers tror han kanskje det er en del av arbeiderpartiets valg kampanje. Om du legger ved et lite kort også så sikrer du deg at han ikke tror den kommer fra en tilfeldig person.
inar Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Gutter liker duppetingser i alle varianter, stikk innom claes olson hm, kanskje jeg skulle gitt samboeren min noe en dag og......
Lemona Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 Da jeg og min kjære (nå mann) var nyforelsket (ca. 10 år siden) dro jeg hjem til han og hang en pose med nybakte horn(som jeg hadde bakt selv) på døra hans så de hang der når han kom hjem fra jobb. Dette gjorde stort inntrykk,og han snakker om det ennå. Kanskje en ide?
Gjest Gitte Skrevet 1. august 2005 #6 Skrevet 1. august 2005 oh, jeg bakte forresten kake til han mens han var på jobb på lørdag... og fikk nettopp melding "nå spiser jeg siste rest av kaka di! Utrolig god!!! :¤ " mat er alltid veien til en manns hjerte
Minien Skrevet 2. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2005 Takk for alle gode forslag! Nå skal det sies at denne karen er litt spesiell...: - han liker ikke å se på fotball - han er ingen fan av duppedingser uten funksjon - han kjøper alltid bare akkurat det han trenger, og ingenting fancy - på søndag spurte jeg om jeg skulle lage biff til ham, men det ville han ikke - han spiser meget sjelden søte ting (kanskje han rett og slett ikke er mann??) Riktignok snuser han, men jeg føler ikke heeeelt at snus er den mest romantiske gaven jeg kan gi ham.. selv om han nok ville blitt veldig glad for det. Men å tro at en gutt vil sette pris på en romantisk gave vil vel også kanskje være å dra det for langt..
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Mannen din er visst litt lik mannen min....... Min elsker kriminalromaner, en pocketutgave av en eller annen...? Eller en bok av Ingvar Ambjørnsen, faller stort sett alltid i smak hos gutter med østlandsdialekt ihvertfall..... Koster en hundrings...........
Caramba Skrevet 2. august 2005 #9 Skrevet 2. august 2005 Jeg ville nok ikke dratt inn i leiligheten hans, hvertfal. Særlig ikke hvis jeg ikke kjente moren, men måtte aliere meg med henne alikevel. Tror det ville føltes som invadering... MEN du kjenner denne mannen best. Kan du ikke heller invitere ham på middag hjem til deg?
Minien Skrevet 2. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2005 Ehm..jeg bor for tiden hjemme hos mine foreldre, så jeg tror ikke det er så veldig aktuelt med middag hos meg...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #11 Skrevet 2. august 2005 Hva med en "tur i det blå", da? Til en fjelltopp, en seter, et vann, skjæra eller hva som finnes i ditt nærområdet med en kurv med mat? Det er jo romantisk, men ikke så klisje-klissete som en rose... jeg synes det var litt flaut da en ex ga meg røde roser helt i begynnelsen, blir liksom for "lest i romantikklæreboka" for meg, alså, og jeg er tross alt jente... Jeg synes ting som er litt mer kreativt og overraskende er mer romantisk. En bukett med markblomster er 1000 ganger mer romantisk enn en rød rose, spør du meg.
Minien Skrevet 2. august 2005 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2005 Jeg skulle gjerne tatt imot en bukett røde roser fra min nye flamme.. Jeg liker både det "tradisjonsromantiske" og det spontanromantiske. MEN..tilbake til topic.. en tur i det blå har vi allerede tatt - tok han med på fisketur (av alle ting..) og hadde med grill og sånt. Men det jeg er ute etter nå er en liten ting (jah..jeg er så materialistisk ) som jeg f.eks. kan legge igjen på puta hans eller i bilen hans og som han ikke oppdager med det samme den er lagt der. Fryktelig så vanskelig jeg skulle være da.. Men en tur ut er absolutt å anbefale for alle andre som leser denne tråden og kanskje lurer på det samme. Bare husk myggmiddel!
Minien Skrevet 2. august 2005 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2005 Show up naked. Bring beer. ← Been there - done that. Og det var ikke lurt...for da "mini-V" fikk smake øl klarte han ikke å gjennomføre det han hadde påbegynt.. så da måtte jeg fram med tunga igjen.. Alt blodet går dit - alt ølet også..
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #15 Skrevet 2. august 2005 Heng opp en ny wunderbaum (duftgran på svensk) i bilen hans en natt. Funker som faen!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #16 Skrevet 3. august 2005 Denne funket for meg: Brenn en cd som du kaller " navnet ditt, og navnet hans soundtracket" eller noe.. Også brenner du musikk som dere har til felles. For eksempel sanger som minner dere om hverandre, musikk som betyr mye for deg som du vil dele med han... veldig koselig synes je...
Gjest Per Skrevet 4. august 2005 #17 Skrevet 4. august 2005 Mannfolk synes sånne 'romantiske gaver' er noe stort vås. Nei, lag middag til ham, masser skuldrene hans, stryk skjortene hans, vask klærne hans, hold det rent og pent rundt ham og gi ham masser av god sex, og alt dette uten at han må be om det. Da skal du se at han blir glad.
aline Skrevet 4. august 2005 #18 Skrevet 4. august 2005 Takk for alle gode forslag! Nå skal det sies at denne karen er litt spesiell...: - han liker ikke å se på fotball - han er ingen fan av duppedingser uten funksjon - han kjøper alltid bare akkurat det han trenger, og ingenting fancy - på søndag spurte jeg om jeg skulle lage biff til ham, men det ville han ikke - han spiser meget sjelden søte ting (kanskje han rett og slett ikke er mann??) Riktignok snuser han, men jeg føler ikke heeeelt at snus er den mest romantiske gaven jeg kan gi ham.. selv om han nok ville blitt veldig glad for det. Men å tro at en gutt vil sette pris på en romantisk gave vil vel også kanskje være å dra det for langt.. ← men han må vel like og interesserer seg for NOE eller? om han ikke liker fotball, liker han noe annet? musikk? spill? bøker? annen trening? fisking? om han ikke liker duppedingser uten funksjon, liker han duppedingser med funksjon? om han ikke liker biff, liker han noe annet spisbart? eller er alt han putter i munnen KUN en nødvendighet, uansett hva det er av spisbart? er det eneste som han liker eller er interessert i her i livet snus (og deg selvsagt)?
Gjest TomKrus Skrevet 4. august 2005 #19 Skrevet 4. august 2005 Nå skal det sies at denne karen er litt spesiell...: - han liker ikke å se på fotball - han er ingen fan av duppedingser uten funksjon - han kjøper alltid bare akkurat det han trenger, og ingenting fancy - på søndag spurte jeg om jeg skulle lage biff til ham, men det ville han ikke - han spiser meget sjelden søte ting (kanskje han rett og slett ikke er mann??) ← Det er ikke alle oss menn som kommer i basisutgaven beskrevet over. For spesielt interesserte og krevende så kommer vi også i "custome made"-luksuspakninger.
Minien Skrevet 4. august 2005 Forfatter #20 Skrevet 4. august 2005 Nå skal det sies at jeg ikke har rukket å bli sånn kjempekjent med han enda (på et dypt plan).. jeg er enda på lærestadiet.. men han må vel like og interesserer seg for NOE eller? om han ikke liker fotball, liker han noe annet? musikk? spill? bøker? annen trening? fisking? Han er glad i å sykle, liker å lese bøker, er en utpreget quiz-fan og setter som mål å lære alle unødvendige ting man kan lære i løpet av et liv, han har såvidt begynt å fiske (takket være meg). om han ikke liker duppedingser uten funksjon, liker han duppedingser med funksjon? Aner ikke! Tror egentlig ikke det.. mobilen hans gikk jo ut på dato for fire år siden, så.. om han ikke liker biff, liker han noe annet spisbart? eller er alt han putter i munnen KUN en nødvendighet, uansett hva det er av spisbart? Virker nesten som det kun er en nødvendighet, ja.. men her skal jeg gå litt grundigere til verks hva research gjelder.. er det eneste som han liker eller er interessert i her i livet snus (og deg selvsagt)? Av og til kun snus og, virker det som.. Ellers nyter han det gode liv ute i fri luft, og elsker å være sammen med kompiser (ordne i stand pizza og øl og pottis og invitere alle kompisene hans? ). Går faktisk opp for meg nå at jeg vet veldig lite om ham.. Neste gang vi treffes blir det nok "La oss lære ting om hverandre som ikke innebærer klining og beføling.." Tror egentlig bare jeg skal gi opp hele den oppmerksomhetsgave-tingen, og heller bare vise meg fra min beste side ved å være snill og grei og vise interesse for ham (og suge ham til himmels hver gang vi treffes.. :grine2: ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå