AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hvor lang tok deres før den ble godkjent? Gått 4 uker her nå... har en sak som jeg har på meg fra lenge siden som er gjort opp for seg, men gjelder bare penger jeg skyldte noen andre. Ikke noe som har med bil eller noe slikt. Er det slik at jeg ikke kan få lappen pga dette? Anonymkode: 394dd...f54
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Vandelsattest for hva da? B-førerkort? Anonymkode: c108a...6c4 1
Flamme Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Ring og spør. Tok 5 uker her og ble ordnet dagen etter at samboeren ringte. Du kan selvfølgelig få lappen selv om du skylder penger, så lenge du ikke har sperrefrist.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, Flamme skrev: Ring og spør. Tok 5 uker her og ble ordnet dagen etter at samboeren ringte. Du kan selvfølgelig få lappen selv om du skylder penger, så lenge du ikke har sperrefrist. Og sperrefrist vil si? Har prøvd å ringe vandelskontoret, men ventet i 1 time uten noe svar... Anonymkode: 394dd...f54
Flamme Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og sperrefrist vil si? Har prøvd å ringe vandelskontoret, men ventet i 1 time uten noe svar... Anonymkode: 394dd...f54 Google det så finner du fort ut av hva sperrefrist er.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Tok 3 virkedager hos meg. Har plettfritt vandel. Anonymkode: b1f81...ecf
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Sperrefrist er når du endten har kjørt uten gyldig førekort eller har gjort noe straffbart relatert til kjøretøy trur jeg. Du burde ringe å høre hvorfor det tar så lang tid. Anonymkode: 8cd51...471
ajarRun Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 På 1.11.2020 den 18.26, AnonymBruker skrev: Hvor lang tok deres før den ble godkjent? Gått 4 uker her nå... har en sak som jeg har på meg fra lenge siden som er gjort opp for seg, men gjelder bare penger jeg skyldte noen andre. Ikke noe som har med bil eller noe slikt. Er det slik at jeg ikke kan få lappen pga dette? Anonymkode: 394dd...f54 Har den vært godkjent før og så gått ut? Hvis det er tilfellet bør du søke om førerkort i en annen klasse. Hvis ikke bør du sende en epost, med mindre du er arbeidsledig og har mye tid til overs.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 På 4.11.2020 den 2.04, ajarRun skrev: Har den vært godkjent før og så gått ut? Hvis det er tilfellet bør du søke om førerkort i en annen klasse. Hvis ikke bør du sende en epost, med mindre du er arbeidsledig og har mye tid til overs. Hvorfor søke om førerkort i annen klasse? Anonymkode: 394dd...f54
ajarRun Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 På 6.11.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev: Hvorfor søke om førerkort i annen klasse? Anonymkode: 394dd...f54 Når man søker om en ny klasse blir det automatisk gjennomført ny vandelssjekk. Da slipper man telefonkø og det skjer relativt fort. Det funker også dersom vandelen begrenser hvor langt fram i tid du kan bestille time. Bruker å be elevene gjøre det først før jeg drar ned på stasjonen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Det tok ca. 4 uker den første gangen jeg måtte ha vandel (altså da jeg sendte søknaden). Når den gikk ut og måtte godkjennes på nytt tok det under et døgn før den sto som godkjent igjen. Har ingenting på rullebladet. Anonymkode: d609d...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå