AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Igår under noen vinglass sa min nye kjæreste til min venninne at han tenkte damn nice rumpe når han kom hjem her om dagen og hun var på besøk. Dette i en setting der hun følte seg nedfor pga noe som hadde skjedd pga en gutt og vi ville muntre henne opp. Er dette greit og normalt å si? Anonymkode: 0a620...84e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Ehhh litt feilslått trøst må jeg si. Anonymkode: 26bc8...0e7 18
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehhh litt feilslått trøst må jeg si. Anonymkode: 26bc8...0e7 Ja. Dette føles totalt forbi min grense og jeg forstår ikke at han ikke forstår dette. Og jeg blir usikker på om jeg føler det rett når han forklarer sitt synspunkt Anonymkode: 0a620...84e 3
oeas Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehhh litt feilslått trøst må jeg si. Anonymkode: 26bc8...0e7 Hvorfor skulle det ikke være en grei ting å si? Det var hans forsøk på å muntre henne opp. Ta komplimentet og gå videre, tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, oeas skrev: Hvorfor skulle det ikke være en grei ting å si? Det var hans forsøk på å muntre henne opp. Ta komplimentet og gå videre, tenker jeg. Gå videre med en som aldri forstår noen? Hadde du gjort det egentlig? Tenker du aldri på deg selv? Anonymkode: f7342...b64 2
Gjest Bamse20 Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Jeg tenker at du burde være glad at han bryr seg nok til og prøve og muntre denne dama opp siden hun var nedfor. Slutt å bare tenk på deg selv. At han viste sympati for den jenta som sliter er bra, du har funnet en type som bryr seg om folk. DU må jo også innse at han bare sa det for å muntre henne opp.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, oeas skrev: Hvorfor skulle det ikke være en grei ting å si? Det var hans forsøk på å muntre henne opp. Ta komplimentet og gå videre, tenker jeg. Dette gjorde stemningen utrolig klein og rar og venninna mi følte seg veldig utilpass og dro rett etter, samt jeg føler meg jo greit dum der jeg sitter også. Anonymkode: 0a620...84e 16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Det var en litt feilslått måte å muntre henne opp på. Han merket vel at stemningen ble rar og at hun dro? Anonymkode: dec48...56c 2
Milky Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 Det er absolutt ikke greit. Hadde min mann sagt det til en annen kvinne ville han ligget veldig tynt ann 14
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var en litt feilslått måte å muntre henne opp på. Han merket vel at stemningen ble rar og at hun dro? Anonymkode: dec48...56c Ja han gjorde det til en viss grad, men syns ikke at det var å tråkke over en grense å si det. Men at han selvfølgelig ikke skulle gjøre det igjen om jeg følte det sånn. Dette pluss litt mer resulterte i en gigakrangel. Anonymkode: 0a620...84e
Nymerïa Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde stemningen utrolig klein og rar og venninna mi følte seg veldig utilpass og dro rett etter, samt jeg føler meg jo greit dum der jeg sitter også. Anonymkode: 0a620...84e Hva sier han når du gjør han oppmerksom på at han gjorde henne utilpass? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja han gjorde det til en viss grad, men syns ikke at det var å tråkke over en grense å si det. Men at han selvfølgelig ikke skulle gjøre det igjen om jeg følte det sånn. Dette pluss litt mer resulterte i en gigakrangel. Anonymkode: 0a620...84e En knotete kommentar er en ting, men at det blir gigakrangel av at du tar opp en sak du misliker er et større problem i min bok. 6
oeas Skrevet 1. november 2020 #13 Skrevet 1. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde stemningen utrolig klein og rar og venninna mi følte seg veldig utilpass og dro rett etter, samt jeg føler meg jo greit dum der jeg sitter også. Anonymkode: 0a620...84e Jo, da. Det er i og for seg greit. Men det kunne jo ikke han vite. Spørsmålet her var om dette var en grei ting å si. Og jeg ser ikke umiddelbart hvorfor det skulle være problematisk.
MzMe Skrevet 1. november 2020 #14 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, NymeriaRhoynar skrev: Hva sier han når du gjør han oppmerksom på at han gjorde henne utilpass? En knotete kommentar er en ting, men at det blir gigakrangel av at du tar opp en sak du misliker er et større problem i min bok. Tenkte akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #15 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, NymeriaRhoynar skrev: Hva sier han når du gjør han oppmerksom på at han gjorde henne utilpass? En knotete kommentar er en ting, men at det blir gigakrangel av at du tar opp en sak du misliker er et større problem i min bok. Han sier det ikke var ment sånn og trodde de var close nok til at han kan snakke uten filter mellom oss tre. Ja jeg er helt enig, og sånn er det ofte. Vi blir rett og slett ikke enige når det dukker opp en diskusjon fordi vi tenker helt sinnsykt forskjellig.. Jeg blir obsessed av å få han til å virkelig forstå for hans tankegang kan være veldig ulogisk og ufornuftig Anonymkode: 0a620...84e 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #16 Skrevet 1. november 2020 I en slik situasjon hadde jeg kanskje kommet med en hvit løgn og sagt at venninnen min hadde henvendt seg til meg og sagt at det han sa gjorde henne skikkelig ukomfortabel. Det høres ut som han ikke respekterer din mening, kanskje fordi han har hørt den for mange ganger, mener du er urimelig, eller han bare er lei. Noen ganger trenger man å få synspunktet fra noen utenfra for at det skal synke inn. Anonymkode: dec48...56c 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #17 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I en slik situasjon hadde jeg kanskje kommet med en hvit løgn og sagt at venninnen min hadde henvendt seg til meg og sagt at det han sa gjorde henne skikkelig ukomfortabel. Det høres ut som han ikke respekterer din mening, kanskje fordi han har hørt den for mange ganger, mener du er urimelig, eller han bare er lei. Noen ganger trenger man å få synspunktet fra noen utenfra for at det skal synke inn. Anonymkode: dec48...56c Jeg skjønner hva du mener, jeg bare syns det som er mest leit er at jeg føler han tråkker litt på meg når han sier dette. Det er jo litt sårende når jeg sitter der og er dama hans. At dette i det hele tatt blir sagt, og kanskje tenkt, liksom. Tror han mener jeg er urimelig. Vi tenker veldig ulikt.. Anonymkode: 0a620...84e 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #18 Skrevet 1. november 2020 Og enkelte forstår aldri noe som helst før en blir sint. Anonymkode: f7342...b64 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #19 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner hva du mener, jeg bare syns det som er mest leit er at jeg føler han tråkker litt på meg når han sier dette. Det er jo litt sårende når jeg sitter der og er dama hans. At dette i det hele tatt blir sagt, og kanskje tenkt, liksom. Tror han mener jeg er urimelig. Vi tenker veldig ulikt.. Anonymkode: 0a620...84e Jeg synes ikke kommentaren i seg selv er verdt en gigakrangel. Jeg hadde bare sagt "du, det der var teit" og blitt ferdig med det. Sjalusi hadde jeg ikke opplevd, jeg vet at mannen elsker meg og synes jeg er superflott. Er det slik at du generelt har litt sjalusi overfor din venninne eller føler at mannen ikke synes du er bra nok? Anonymkode: dec48...56c 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke kommentaren i seg selv er verdt en gigakrangel. Jeg hadde bare sagt "du, det der var teit" og blitt ferdig med det. Sjalusi hadde jeg ikke opplevd, jeg vet at mannen elsker meg og synes jeg er superflott. Er det slik at du generelt har litt sjalusi overfor din venninne eller føler at mannen ikke synes du er bra nok? Anonymkode: dec48...56c Følte kanskje litt på dette med sjalusi akkurat i går for tidligere på kvelden tok han henne litt på låret og sa at sånne bukser er så sexy og spurte om jeg ikke kunne få meg sånne også. Reagerte litt på denne men ble usikker så lot den gå. Men han er veldig flink til å få meg til å føle meg bra nok så det er nok ikke helt det heller. Jeg føler nok mest på dette med sosiale antenner og at hver gang vi er ute blant folk så blir jeg urolig av at han skal si og gjøre sånne ting som er upassende. Syns det er stressende og flaut og vil vel i bunn og grunn ikke ha en mann som mangler sosiale antenner. Anonymkode: 0a620...84e 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå