AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hei, jeg skal begynne å studere til neste høst. Jeg har sett for meg å flytte til Oslo, men vil bare bo der om jeg kommer inn på det studie jeg vil. Om jeg ikke kommer inn på det studie, vil jeg bli hjemme i hjembyen min å studere her. Jeg har søkt studentbolig i Oslo allerede, da man må være tidlig ute med det. De andre studiene jeg vil gå på finnes bare på privat skoler i Oslo, vil derfor heller studere hjemme om jeg skal gå på privat skole, da jeg kan bo gratis her. Hvordan fungerer det om man søker studier i forskjellige byer, når det kommer til flytting og sånn for eksempel? Man får jo ikke svar på hvor man kommer inn før i midten av juli Anonymkode: 712d4...ca0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Hvis du søker på studentbolig kan du trekke deg fra kontrakten om du ikke kommer inn. De har en ordning på det i SIO, SIB, SIT osv. Siden mange står i kø for bolig der. Skal du finne bolig selv utenom dette må du nesten bare vente til du vet hvor du skal flytte. Anonymkode: 7b996...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå