Gå til innhold

Videochat på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 3.11.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Tror deg jeg. Fått «trusler» om at jeg blir fjernet hvis jeg ikke sender fler bilder av meg. Etter den videofunksjonen kom orker jeg ikke gå inn der, den er jo gull for de som er fanatisk etter fler bilder og video

Anonymkode: d0c91...7da

Man må bli litt hardhudet på slike steder som Tinder. Så bare blokker dem som kommuniserer slik du ikke ønsker. Du trenger ikke å gjøre som ukjente ber om....

Anonymkode: 6a724...756

• Liker 1
Skrevet
På 3.11.2020 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Tror alle får opp slik forespørsel nå med dem man skriver med. Men ser den andre at du har avslått forespørselen egentlig? det i så fall litt rart.

Man får det opp om begge er aktive. Men de kan ikke se hva du svarer utover at det sikkert vil avløres ved at det ikke blir tilgjengelig om du har sagt ja og du svarer nei. Har ellers ikke testet det. Tar ikke videoprat før jeg har flyttet samtalen over på andre plattformer.

Anonymkode: db3f9...a67

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Man må bli litt hardhudet på slike steder som Tinder. Så bare blokker dem som kommuniserer slik du ikke ønsker. Du trenger ikke å gjøre som ukjente ber om....

Ja, har blokkert når det har skjedd. En fant meg på instagram og sendte melding der om hvorfor jeg ikke vil snakke med han og hvorfor jeg ikke bare kan si at jeg ikke er interessert. En totalt fremmed jeg hadde skrevet noen setninger med, han hadde kun fornavnet mitt 😳

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har blokkert når det har skjedd. En fant meg på instagram og sendte melding der om hvorfor jeg ikke vil snakke med han og hvorfor jeg ikke bare kan si at jeg ikke er interessert. En totalt fremmed jeg hadde skrevet noen setninger med, han hadde kun fornavnet mitt 😳

Det er veldig enkelt å finne folk på sosiale medier, med enkle søk på nett. Det betyr ingenting. Tror ikke du skal regne med at du er så anonym. Du må heller sette grenser for hvem du vil kommunisere med og hvem du ikke vil ha noe med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...