Gå til innhold

Videochat på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp at det har kommet videochat der inne. Noen som har prøvd den enda? Hvordan var det 😄

Føler meg så klein på videochat 😝

Anonymkode: 97056...54c

Skrevet

Videochat, og så har "boksene" med interesser fått engelsk tekst. Like kleint.  

Anonymkode: dcb8c...112

Skrevet

Vil gjerne høre folks historier og erfaringer fra tindervideochatten! 😄

Skrevet

jøss visste ikke at det var en mulighet, men ser at det er relativt nytt. Kan jo bli spennende, men jeg syns det er litt kleint 😎    det er ikke alle jeg kunne tenke meg å gjøre det med, må føle seg frem på sånn. Men, det er jo en genial mulighet til å fortere sjekke ut om det er noen man kunne tenke seg mer kontakt med?   Interessant  ja :) 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Måneskinn skrev:

jøss visste ikke at det var en mulighet, men ser at det er relativt nytt. Kan jo bli spennende, men jeg syns det er litt kleint 😎    det er ikke alle jeg kunne tenke meg å gjøre det med, må føle seg frem på sånn. Men, det er jo en genial mulighet til å fortere sjekke ut om det er noen man kunne tenke seg mer kontakt med?   Interessant  ja :) 

Ja ikke sant, da kan man eventuelt slippe en klein date om man har prøvd videochat på forhånd og funnet ut at det ikke kommer til å fungere. Og lettere å videochatte med fler enn man gidder å møte for date også, men enig i at jeg ikke vil å gjøre det med hvem som helst. 

• Liker 1
Skrevet

Ser for meg mange vil tvinge den på meg, ellers takk. Kleint og kunstig med en fremmed. Dumt den funksjonen har kommet

Anonymkode: d0c91...7da

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser for meg mange vil tvinge den på meg, ellers takk. Kleint og kunstig med en fremmed. Dumt den funksjonen har kommet

Nei jeg tror ikke det er sånn det funker. Jeg tror det er samme konsept som swipinga, at begge må trykke at man vil videochatte før noen faktisk kan ringe. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei jeg tror ikke det er sånn det funker. Jeg tror det er samme konsept som swipinga, at begge må trykke at man vil videochatte før noen faktisk kan ringe. 

Ja, men jeg mente tvinge meg til å godta. Da kommer jeg til å fjerne matchen så klart. Selv uten den funksjonen fikk jeg mange «få se mer av deg da!!» og jeg orker ikke sånt 🥵 derfor man tar en kopp kaffe eller går en tur så raskt som mulig, ikke interessert i å bli kjent på chat og mas om bilder og video. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg pleier ikke få noe særlig sånt mas men så har jeg ikke så mye kroppsbilder og sånt heller

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg mente tvinge meg til å godta. Da kommer jeg til å fjerne matchen så klart. Selv uten den funksjonen fikk jeg mange «få se mer av deg da!!» og jeg orker ikke sånt 🥵 derfor man tar en kopp kaffe eller går en tur så raskt som mulig, ikke interessert i å bli kjent på chat og mas om bilder og video. 

Neida. Her må du bare være bestemt og si nei. Så får de heller slette matchen da hvis de ikke godtar det. Ikke noe å ta til tårene for dette.

Anonymkode: 6a724...756

Skrevet

Jeg fikk opp forespørsel om videochat allerede etter 3 linjer skriftlig, trykket avslå og ble unmatchet uten et ord.

Aldri i livet om jeg videochatter med en random jeg nettopp har matchet med. Har fullt påkledde bilder i profilen btw

Anonymkode: a6a31...88a

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk opp forespørsel om videochat allerede etter 3 linjer skriftlig, trykket avslå og ble unmatchet uten et ord.

Aldri i livet om jeg videochatter med en random jeg nettopp har matchet med. Har fullt påkledde bilder i profilen btw

Det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 4e00a...f62

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 4e00a...f62

Det er 100% sant, skjedde i går. Hvorfor i all verden skulle jeg dikte opp noe sånt. Ikke er det morsomt, ikke spektakulært, bare veldig, veldig rart. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også opp en melding, veit ikke om det var en forespørsel, eller om det bare er generelt sånn det ser ut om dagen, at begge får spørsmålet? Jeg avslo hvertfall og vi prata videre.

Man får i det miste sorter ut idioter som han du snakka med da. 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også opp en melding, veit ikke om det var en forespørsel, eller om det bare er generelt sånn det ser ut om dagen, at begge får spørsmålet? Jeg avslo hvertfall og vi prata videre.

Man får i det miste sorter ut idioter som han du snakka med da. 

Ja, det fikk jeg også opp med men da kunne du ta avslå på samme måte (?) og fortsette chatten. Men det jeg opplevde med han som unmatchet var litt annerledes. Unmatchen kom umiddelbart etter jeg takket nei, og samtalen i forkant hadde vært: Heisann, hvordan går det (fra han) og jeg svarte noen linjer (positivt og hverdagslig) og stilte samme spørsmål tilbake. Videochat - avslag fra meg - unmatch

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det fikk jeg også opp med men da kunne du ta avslå på samme måte (?) og fortsette chatten. Men det jeg opplevde med han som unmatchet var litt annerledes. Unmatchen kom umiddelbart etter jeg takket nei, og samtalen i forkant hadde vært: Heisann, hvordan går det (fra han) og jeg svarte noen linjer (positivt og hverdagslig) og stilte samme spørsmål tilbake. Videochat - avslag fra meg - unmatch

Det sier jo en del om han, sikkert ikke noe å spare på uansett. 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Da vet du at han kun var ute etter å finne ei som var klar for å kle av seg foran kamera, sannsynligvis. Du ble raskt uinteressant.

Anonymkode: b7243...da8

Skrevet

Tror alle får opp slik forespørsel nå med dem man skriver med. Men ser den andre at du har avslått forespørselen egentlig? det i så fall litt rart.

Anonymkode: 6a724...756

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er 100% sant, skjedde i går. Hvorfor i all verden skulle jeg dikte opp noe sånt. Ikke er det morsomt, ikke spektakulært, bare veldig, veldig rart. 

Tror deg jeg. Fått «trusler» om at jeg blir fjernet hvis jeg ikke sender fler bilder av meg. Etter den videofunksjonen kom orker jeg ikke gå inn der, den er jo gull for de som er fanatisk etter fler bilder og video

Skrevet
På 3.11.2020 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Tror deg jeg. Fått «trusler» om at jeg blir fjernet hvis jeg ikke sender fler bilder av meg. Etter den videofunksjonen kom orker jeg ikke gå inn der, den er jo gull for de som er fanatisk etter fler bilder og video

Det er vel fåtall som sier sånne ting? da må du bare blokkere med èn gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...