Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva hjelper mot liktorn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt liktorn på utsiden av lilletåa på begge føtter i 13 år, og får de bare ikke vekk. Husker noen liktornplaster fra da jeg først fikk det som fjernet mye av det, men etter hvert kom det tilbake. Prøvde noe lignende for ikke lenge siden, men det fungerte ikke like godt, i tillegg til at det falt av hele tiden. Hva hjelper for dere? Finnes det gode kjerringråd?

Anonymkode: 119bf...c6c

Skrevet

Etter å ha gått med gips på foten i 6 uker, og da ikke fikk vasket den, og masse død hud fikk bygget seg opp, forsvant alle liktornene jeg hadde under foten.

Jeg hadde mange skikkelig smertefulle små knopper under foten, fælt å trå på. Når jeg fikk av gipsen, ble det en skikkelig skrubbing i dusjen, og masse hud ble skrapt av, da også alle liktornene. Jeg har nå 7 år senere enda så å si ingen hard hud på foten. Fikk meg en skikkelig baby-fot behandling, og er sjeleglad den dag i dag. Joda jeg følte meg skikkelig ekkel med en uvaska fot i 6 uker, men så absolutt verd det!

Vet ikke om gipsen hadde noe med det å gjøre, eller om det går ann å få til uten. Men om du føler for å teste det ut :)

Ellers kan vel kanskje et kirurgisk inngrep hjelpe, få fysisk skjært bort alt.

Anonymkode: 15e8e...ee1

Skrevet

Satte foten i grønnsåpevann. Etterpå gravde jeg ut liktornen med en saks. Skikkelig nasty, men gjorde ikke vondt. Ble en grop som jeg satte plaster over. Var fin igjen etter noen uker. 

Anonymkode: b9a2f...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...