AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg vil at tråden "dumme ting foreldre i din barnehage sier" skal slettes, da de har tatt en negativ retning. Den skulle være morsom og tøysete, men har blitt vridd til rasistisk innhold og mange sinte kommentarer. Vil heller lage en ny tråd som kan få hyggelig innhold. Hilsen TS av nevnte tråden. Anonymkode: e9d6c...a07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Det hjelper ikke å lage en tråd om det i dette underforumet, du må enten poste det i ris/ros-forumet, rapportere tråden eller sende en pm til en admin/moderator😊 Anonymkode: d71c7...c11 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Å lage en tråd som oppmuntrer til å bryte taushetsplikten, som er straffbart, er åpenbart brudd på forumreglene. Mener jeg. Du burde fått advarsel for å opprette en slik tråd. Anonymkode: ff393...3b5 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å lage en tråd som oppmuntrer til å bryte taushetsplikten, som er straffbart, er åpenbart brudd på forumreglene. Mener jeg. Du burde fått advarsel for å opprette en slik tråd. Anonymkode: ff393...3b5 Lol, det kan ikke ts stå for. Det er jo dem som skriver slike ting som har et problem, ikke ts. Anonymkode: bbf0b...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå