Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min på 21 sover med lillesøsteren sin på snart 15-år.  Så når hun kommer på besøk hit til han så kan ikke jeg (kjæresten) sove med han siden lillesøstra må sove med han. Siden ho er litt redd for å sove aleina. Hvert I lag i snart 2år og har enda ikke sagt noe på det. Synes det er veldig irriterende. Det jeg lurer på er om hvor lenge jeg skal tolerere dette????!

Anonymkode: 13af5...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det å tolerere?

Anonymkode: 035e7...e5f

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor ofte hun kommer på besøk og hvor lenge hun sover over det da. 

Skrevet

er du redd for incest?

Anonymkode: 849a8...80d

Skrevet

Det er veldig spesielt at en 15-åring ikke kan sove alene. Da er det noe alvorlig galt. 

• Liker 10
Skrevet

W e i r d. Ingen grunn til at de skal sove sammen, og når man har en kjæreste må man prioritere denne her i slike situasjoner. 

Anonymkode: d7748...9b3

• Liker 8
Skrevet

Stakkars 14-åring som ikke tør å sove aleine. 

Anonymkode: 8e721...0f3

Skrevet

Hvis jenta har angstproblematikk, så kan jeg forstå behovet.  Er det en mulighet for å sette inn en gjesteseng på samme rom, eller en madrass på gulvet?  Fortrinnsvis til søstera.  

Anonymkode: 107c7...c41

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er kanskje en konkret grunn til at hun ikke tør å sove alene. 
Hvis det stemmer, så er ikke TS hovedpersonen i denne situasjonen.

Skrevet

Hvorfor skal du blande deg i hva han gjør? Vil du diktere livet hans, kanskje? Det er sikkert en god grunn til at han sover med henne. Det kan være mye. F.eks. angst.

Dere har vært sammen i 2 år og du vet fortsatt ingenting om søstera/familien hans? Herregud.

Anonymkode: c4f42...1c2

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du blande deg i hva han gjør? Vil du diktere livet hans, kanskje? Det er sikkert en god grunn til at han sover med henne. Det kan være mye. F.eks. angst.

Dere har vært sammen i 2 år og du vet fortsatt ingenting om søstera/familien hans? Herregud.

Anonymkode: c4f42...1c2

DETTE

Anonymkode: ac900...da6

• Liker 6
Skrevet

Hadde aldri funnet meg i å bli kastet ut av mitt eget soverom! Sover hun sammen med noen hjemme også? Meget spesielt. Ville bedt de begge finne seg et annet sted å sove tror jeg 

Anonymkode: c3b95...766

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri funnet meg i å bli kastet ut av mitt eget soverom! 

Sier ts at hun må bytte soverom?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier ts at hun må bytte soverom?

Tja, hvor tror du ellers hun gjør av seg når hun ikke «kan» sove med kjæresten? Gulvet? 

Skrevet

Det er ikke alle kjærester på 21 år som er samboere.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har selv hatt problemer med å sove alene, også i voksenlivet. Jeg synes det høres ut som om kjæresten din er veldig snill som bryr seg om søstra, er nok ikke mange gutter som ville gjort det samme. Stakkars jente, håper hun får hjelp slik at hun kan sove alene uten å bli redd.

Anonymkode: 48291...d6c

• Liker 4
Skrevet

Hun trenger jo hjelp.  Tenk når hun skal begynne å studere hjemmefra etc... Be typen din snakke med foreldrene sine.  Det finnes nok hjelp å få via helsesøster som henvise til rette instans. 

Anonymkode: 2bbb8...390

• Liker 1
Skrevet

Hvem sover med henne hjemme? Kanskje du kan foreslå at dere to sover sammen, så kan han sove på gjesterommet? Har hun opplevd noe traumatisk? Har hun noe angst eller lignende? Hvordan er hun ellers? Hvor ofte er hun på besøk? Er dere samboere? Kan dere kjøpe større seng?

Anonymkode: cd78a...381

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...