AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hei! Dette er ikke den tråden dere tror det er, jeg stripet nemlig håret hjemme i dag og ble veldig fornøyd! Mer enn da jeg gjorde det hos frisøren i sommer. Det ble en fin kald farge og ok overganger. Men! På den ene siden er unntaket. Vet ikke helt hva jeg tenkte, prøvde meg på litt balayage og det endte opp med noen rare striper hvis dere skjønner. Ulikt nivå på dem, og litt flekker. Spørsmålet mitt er om dere har opplevd dette og om det er noe det vil være dyrt å gå til frisøren for? Er jo i så fall snakk om fem striper. 500,- per stripe? 😂 Eller ville dere prøvd å rette opp i det selv? Anonymkode: 88d9a...f61
langbein86 Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Har du bilde? Litt vanskelig å forstå hvordan det ser ut..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 4 timer siden, langbein86 skrev: Har du bilde? Litt vanskelig å forstå hvordan det ser ut.. Dette er ikke meg! Har ikke bilde akkurat nå. Og mitt naturlige hår er blondt, en god del lysere enn hennes. Men det er litt likt. Bare at mine striper er mer ujevne i høyde...ser rett og slett veldig klossete ut på den ene siden. Anonymkode: 88d9a...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå