AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg ble singel for 2 år siden. Og de to siste årene har jeg hatt veldig lite sex. Jeg merker hvertfall nå den siste uken at jeg er ekstrem kåt, jeg onanerer i snitt 4 ganger om dagen og begynner snart å bli gal. Nå er det sånn at jeg får masse oppmerksomhet av det motsatte kjønn, har null problemer å finne noen å ligge med. Men problemet er dette: Jeg er 30 år gammel og har vært i ett forholdt som varte i 7 år. Før det var jeg singel og hadde sex med 3 personer i singel tiden. Jeg har da hatt sex med 4 menn totalt i løpet av mitt liv. Problemet mitt er at jeg er veldig kresen når det kommer til dette. Jeg har aldri hatt one night stand. Jeg er veldig selektiv, jeg må ha sex med en hvor det er god kjemi, jeg vil ikke gå til sengs med hvem som helst. Liker å ta det rolig. Har vært på noen dates, men det har ikke ført til noe mer fordi jeg ikke er sikker på fyren. Problemer er at jeg ikke føler meg «sikker» nok på å ligge med disse mennene. Tenker typ hva med hvis sexen mellom oss ikke funker, ikke blir bra? Skal jeg da liksom gå å prøve meg rundt og da plutselig ha ligget med 20 stk frem til jeg finner en som sexen passer bra med? Men jeg er så kåt for tiden at jeg nesten holdt på å gå over mine grenser og verdier og å ligge med en gift mann. Jeg gjorde ikke det selvfølgelig. Men jeg kjente jeg ble litt revet med av hans oppmerksomhet i noen dager før jeg stoppet det. Og jeg skjønner jo nå at jeg flørtet med denne mannen bare fordi jeg er jævla kåt. Ellers hadde det aldri skjedd. men... tror jeg er litt for streng mot meg selv, og altfor selektiv. Men jeg er sånn her med alt annet i livet også så det er liksom bare meg. Men hvordan skal jeg klare å endre tankegang? Hvordan skal jeg klare å bare ligge med en en dag og en annen en annen dag og å bare prøve ut for å se om det vil funke? 😩 Anonymkode: de6a0...b78
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Er det ingen av disse du kan gå på noen flere date med, til du føler deg sikrere? Og gjerne ha en god kontakt mellom møtene også. Anonymkode: cd45f...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå