Gå til innhold

fikk plutselig for meg at baby ikke lever.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uke 10 i dag og var veldig lettet for å ha kommet så langt. Men så kom jeg på alle her inne som opplever MA.. og føler plutselig en veldig stor redsel for at baby ikke lever. har litt symptomer, men det kan man vel ha uansett?? Har ikke så god råd så TUL går ikke nå.. 

Hvor vanlig er egentlig MA? 

Anonymkode: df8cb...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er uke 10 i dag og var veldig lettet for å ha kommet så langt. Men så kom jeg på alle her inne som opplever MA.. og føler plutselig en veldig stor redsel for at baby ikke lever. har litt symptomer, men det kan man vel ha uansett?? Har ikke så god råd så TUL går ikke nå.. 

Hvor vanlig er egentlig MA? 

Anonymkode: df8cb...df7

Det er ikke så vanlig, så du burde ikke bekymre deg :) Dersom du ikke blør eller har smerter så er mest sannsynlig alt fint :) 

Anonymkode: ba899...6d6

Skrevet

Det er bare følelse som ikke gjenspeiler virkeligheten😊 Det går stort sett bra, så ikke uroe deg.

Hadde selv slike tanker rundt uke 10 og hadde en ul uke 11. Baby var frisk og rask og har ikke hatt ul siden. Går nå inn i uke 19, og kjenner spark som er betryggende. 

Det går nok helt fint med fosteret i magen din😊

Anonymkode: f7109...549

Skrevet

Det er ikke vanlig, men veldig mange av oss som har opplevd det søker til forum for fellesskap. Derfor virker det som det er veldig vanlig hvis man leser på kg. 

Anonymkode: 67c08...bb6

• Liker 1
Skrevet

Fra uke 10 frem til nå (uke 15) har det vært lite plager og veldig stille, så forstår deg at du føler det liksom ikke er like mye på gang som det er under den verste kvalmen, såre bryster osv. men det er veldig sjelden noe galt av den grunn:) 

Anonymkode: a8c41...de8

Skrevet

Den største risken er egentlig før uke 8 selv om vi sier uke 12. Etter 12 uker er det kategorisert som unormalt. Du kan jo ta en tidlig ultralyd om du er bekymret for ma, hjertelyd kan høres nå. 

Anonymkode: 69d70...d17

Skrevet

Tror ikke følelsene er så uvanlig, ts ❤️

Anonymkode: a827e...2bf

Skrevet

Jeg er snart i uke 15 og tanken kan streife meg også. Spesielt etter jeg fikk se han sist uke på ul. Ble utrolig knyttet til han da jeg så han bevege seg, det endret alt..

Nå tenker jeg nesten ikke på annet enn han. Gleder meg så ufattelig å møte han. Også blir jeg noen sekunder redd, men slår det fra meg. Prøver tenke på at verden er overbefolket, noe som må bety at de aller fleste unger blir født og at vi mennesker får barn ganske lett sammenlignet med andre arter. Det er unødvendig å tenke det verste liksom .

Det går bra med deg og babyen. 

Anonymkode: be3a3...f4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...