AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg har netopp tatt test og vil at tiden skal gå så fort som den bare kan. Har dere tips? Anonymkode: 8d9e2...ad4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Nett kurs, Skype, ringe, sove, bake, styrketrene, håndarbeid, synge, se tv, lage julegaver, nett handle, kryssord, zuduko, kjøpe spinning sykkel og kjøpr på! Anonymkode: 9288b...463
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Nyter tiden alene uten barn i huset 😄 Koser meg med mannen, sover leeenge, slapper av under dyna på sofaen med filmer på tv, seriemaraton, lager gode middager med mannen, strikker litt. Gleder meg veldig til babyen kommer, men den tiden her får jeg aldri tilbake, så prøver å nyte den masse Anonymkode: 59326...58c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nyter tiden alene uten barn i huset 😄 Koser meg med mannen, sover leeenge, slapper av under dyna på sofaen med filmer på tv, seriemaraton, lager gode middager med mannen, strikker litt. Gleder meg veldig til babyen kommer, men den tiden her får jeg aldri tilbake, så prøver å nyte den masse Anonymkode: 59326...58c Er du ikke i jobb? Anonymkode: 8d9e2...ad4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke i jobb? Anonymkode: 8d9e2...ad4 Joda, men jobber bare 60% Anonymkode: 59326...58c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Prøv å glem det. Lev livet som normalt. Nyt mannen din, stillheten, friheten Skal du sitte pal i sofaen og lese på babyverden og vente kommer tiden til å gå ulidelig sent. Anonymkode: 7e3cc...469
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Jobber, og har en liten en på 2 år så er ikke rolig.. Når jeg gikk gravid med 2 åringen ble jeg tidlig sykemeldt.. Strikket så lenge jeg klarte det, vasket klær og gjorde husarbeid, noe som tok mye lenger tid enn vanlig. Så mye tv.. Prøvde å gå litt turer.. Blir mye TV på kvelden nå også, og strikking. Nå er det i tillegg mye forberedelser til jul, så prøver å finne litt gaver osv. Anonymkode: 0575c...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå