AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Del Skrevet 1. november 2020 Siden mye er stengt (hvertfall her i Oslo) og det ikke er mye å finne på, så trener jeg nesten hver dag. Jeg håper virkelig ikke treningssentrene stenger igjen, da kommer jeg til å slite. Føles nesten ut som jeg har flyttet inn på Sats, men ser det er lange køer for å komme inn så er nok mange som "trøstetrener" eller hva jeg skal kalle det. Anonymkode: 0b07a...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Del Skrevet 1. november 2020 Jeg har trent mer enn vanlig helt siden mars. Både fordi jeg har mer tid når jeg slipper å reise på kontoret og det ikke skjer så mye annet, og fordi jeg må komme meg ut for ikke å sitte stille hele dagen. Mindre hverdagsaktivitet og mer trening. Er mye ute også da. Ikke bare på senter. Anonymkode: 31b6e...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorton Skrevet 1. november 2020 #3 Del Skrevet 1. november 2020 Ja! Har gått ned 15 kg siden april. Begynte å følge et løpeprogram før sommeren, og holder fortsatt på - løper 3 ganger i uka og utover det så prøver jeg å få til yoga og styrke et par ganger i uka. Ser på hele denne coronasituasjonen som en mulighet til å ha mer fokus på helse og trening 😄 har ikke trent på treningssenter, men vurderer å melde meg inn før venteren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 1. november 2020 #4 Del Skrevet 1. november 2020 Trener mindre..er så kamp om plassene på treningssenteret nå med restriksjoner om antall. Gruppetimer er nærmest umulig å få plass på 😕 har vært på ski litt da, det er positivt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Del Skrevet 1. november 2020 Ja!! Der jeg får utløp for endorfiner og dopamin. Er det en tid man har muligheten til å bli skikkelig sprek, så er det nå! Hvis det også stenges kommer jeg til å få det vanskelig tror jeg. Så ber om at de får holde åpent! Hadde ting vært normalt hadde jeg nok fortsatt trent, men langt unna så ofte som nå 🙈 Anonymkode: 47d41...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Del Skrevet 2. november 2020 20 timer siden, Snabeltann skrev: Trener mindre..er så kamp om plassene på treningssenteret nå med restriksjoner om antall. Gruppetimer er nærmest umulig å få plass på 😕 har vært på ski litt da, det er positivt! Prøvd å trene hjemme? Jeg liker det mye bedre. Vil aldri tilbake på senter igjen. Anonymkode: 48817...e13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 2. november 2020 #7 Del Skrevet 2. november 2020 Ja, trener absolutt mer nå enn før Corona. Men gruppetimer er det bare å glemme pga restriksjoner på antall. Vet ikke hva jeg gjør om treningssentrene blir stengt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Del Skrevet 2. november 2020 Har ikke trent så mye siden første del av 90-tallet. 🏃♀️🏋️♀️🤸♂️🧘🦵💪 Anonymkode: a123a...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #9 Del Skrevet 3. november 2020 Ja, trener noe mer. Mest fordi jeg har hjemmekontor og gjør at jeg sparer tid på logistikk. Anonymkode: a2cf9...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg trener mye mer etter at politikerne stengte ned livet mitt for å beskytte meg. Nå har jeg bygd et omtrent komplett treningsstudio hjemme. Helt fantastisk å slippe å bry seg med idioter som sitter på apparater for å fikle på mobilen og politikere som tror de vet alt om hva som er best for deg selv. Yihaa madda fakka! Anonymkode: af098...58b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Del Skrevet 6. november 2020 Ja! På grunn av mindre sosiale forpliktelser så har jeg hatt masse tid til å løpe. Tidligere ble det bare et par joggeøkter i uken, men i år har jeg trent mer strategisk. Skulle bare ønske at det ble arrangert løp hvor jeg kunne teste formen i konkurransesammenheng. Mannen driver med styrketrening, og allerede i midten av mars så hadde han kjøpt inn utstyr til å gjøre om garasjen til treningsstudio. Er innom av og til og løfter 💪 Aldri vært så sprek og energisk (og slank) som jeg har vært i 2020. Anonymkode: 72acc...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Del Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! På grunn av mindre sosiale forpliktelser så har jeg hatt masse tid til å løpe. Tidligere ble det bare et par joggeøkter i uken, men i år har jeg trent mer strategisk. Skulle bare ønske at det ble arrangert løp hvor jeg kunne teste formen i konkurransesammenheng. Mannen driver med styrketrening, og allerede i midten av mars så hadde han kjøpt inn utstyr til å gjøre om garasjen til treningsstudio. Er innom av og til og løfter 💪 Aldri vært så sprek og energisk (og slank) som jeg har vært i 2020. Anonymkode: 72acc...e46 Ååå, jeg ønsker meg også eget treningsrom! Anonymkode: 31b6e...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Del Skrevet 6. november 2020 nope, jobber så har nesten ikke tid til det Anonymkode: 3af54...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Del Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! På grunn av mindre sosiale forpliktelser så har jeg hatt masse tid til å løpe. Tidligere ble det bare et par joggeøkter i uken, men i år har jeg trent mer strategisk. Skulle bare ønske at det ble arrangert løp hvor jeg kunne teste formen i konkurransesammenheng. Mannen driver med styrketrening, og allerede i midten av mars så hadde han kjøpt inn utstyr til å gjøre om garasjen til treningsstudio. Er innom av og til og løfter 💪 Aldri vært så sprek og energisk (og slank) som jeg har vært i 2020. Anonymkode: 72acc...e46 Det fins virtuelle løp, feks under virtualrunners.org Anonymkode: da63c...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Del Skrevet 7. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det fins virtuelle løp, feks under virtualrunners.org Anonymkode: da63c...dad Takk! Anonymkode: 72acc...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå