Gå til innhold

Flere som trener mer enn vanlig for tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden mye er stengt (hvertfall her i Oslo) og det ikke er mye å finne på, så trener jeg nesten hver dag. Jeg håper virkelig ikke treningssentrene stenger igjen, da kommer jeg til å slite. 

Føles nesten ut som jeg har flyttet inn på Sats, men ser det er lange køer for å komme inn så er nok mange som "trøstetrener" eller hva jeg skal kalle det.  

Anonymkode: 0b07a...03c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trent mer enn vanlig helt siden mars. Både fordi jeg har mer tid når jeg slipper å reise på kontoret og det ikke skjer så mye annet, og fordi jeg må komme meg ut for ikke å sitte stille hele dagen. Mindre hverdagsaktivitet og mer trening. 

Er mye ute også da. Ikke bare på senter. 

Anonymkode: 31b6e...e01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har gått ned 15 kg siden april. Begynte å følge et løpeprogram før sommeren, og holder fortsatt på - løper 3 ganger i uka og utover det så prøver jeg å få til yoga og styrke et par ganger i uka. Ser på hele denne coronasituasjonen som en mulighet til å ha mer fokus på helse og trening 😄 har ikke trent på treningssenter, men vurderer å melde meg inn før venteren

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener mindre..er så kamp om plassene på treningssenteret nå med restriksjoner om antall. Gruppetimer er nærmest umulig å få plass på 😕 har vært på ski litt da, det er positivt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Der jeg får utløp for endorfiner og dopamin. Er det en tid man har muligheten til å bli skikkelig sprek, så er det nå! 
Hvis det også stenges kommer jeg til å få det vanskelig tror jeg. Så ber om at de får holde åpent! 
Hadde ting vært normalt hadde jeg nok fortsatt trent, men langt unna så ofte som nå 🙈

Anonymkode: 47d41...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Snabeltann skrev:

Trener mindre..er så kamp om plassene på treningssenteret nå med restriksjoner om antall. Gruppetimer er nærmest umulig å få plass på 😕 har vært på ski litt da, det er positivt!

Prøvd å trene hjemme? Jeg liker det mye bedre. Vil aldri tilbake på senter igjen.

Anonymkode: 48817...e13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, trener absolutt mer nå enn før Corona. Men gruppetimer er det bare å glemme pga restriksjoner på antall. Vet ikke hva jeg gjør om treningssentrene blir stengt igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent så mye siden første del av 90-tallet. 🏃‍♀️🏋️♀️🤸‍♂️🧘🦵💪

Anonymkode: a123a...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trener noe mer. Mest fordi jeg har hjemmekontor og gjør at jeg sparer tid på logistikk. 

Anonymkode: a2cf9...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener mye mer etter at politikerne stengte ned livet mitt for å beskytte meg. Nå har jeg bygd et omtrent komplett treningsstudio hjemme. Helt fantastisk å slippe å bry seg med idioter som sitter på apparater for å fikle på mobilen og politikere som tror de vet alt om hva som er best for deg selv. Yihaa madda fakka!

Anonymkode: af098...58b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! På grunn av mindre sosiale forpliktelser så har jeg hatt masse tid til å løpe. Tidligere ble det bare et par joggeøkter i uken, men i år har jeg trent mer strategisk. Skulle bare ønske at det ble arrangert løp hvor jeg kunne teste formen i konkurransesammenheng. 

Mannen driver med styrketrening, og allerede i midten av mars så hadde han kjøpt inn utstyr til å gjøre om garasjen til treningsstudio. Er innom av og til og løfter 💪

Aldri vært så sprek og energisk (og slank) som jeg har vært i 2020.

Anonymkode: 72acc...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! På grunn av mindre sosiale forpliktelser så har jeg hatt masse tid til å løpe. Tidligere ble det bare et par joggeøkter i uken, men i år har jeg trent mer strategisk. Skulle bare ønske at det ble arrangert løp hvor jeg kunne teste formen i konkurransesammenheng. 

Mannen driver med styrketrening, og allerede i midten av mars så hadde han kjøpt inn utstyr til å gjøre om garasjen til treningsstudio. Er innom av og til og løfter 💪

Ååå, jeg ønsker meg også eget treningsrom! 

Anonymkode: 31b6e...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fins virtuelle løp, feks under virtualrunners.org

Anonymkode: da63c...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fins virtuelle løp, feks under virtualrunners.org

Anonymkode: da63c...dad

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...