AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #21 Skrevet 3. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn for ordens skyld så går fortsatt Merkur i en jevn bane rundt Sola. Grunnen til at Merkur tilsynelatende går bakover på himmelen i noen dager er at det ser slik ut fra Jorda. Posisjonen til Merkur har er altså akkurat like betydningsfull i disse dager som resten av året. Dette er et fenomen som kan sees hos alle planeter. Anonymkode: 117ba...3c1 kjære deg, astrologi er en svært gammel kinesiske lære. Begrepene som brukes er tilpasset de observasjonene de har gjort i tusener av år, og er ikke ment å forstås bokstavelig. Det er mønstrene og sammenhengene som er det viktige. Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei. Anonymkode: ed170...c93 1
Hank Amarillo Skrevet 3. november 2020 #22 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei. Tror ikke det hjelper at det er så komplisert, når det er bare tøv i utgangspunktet. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #23 Skrevet 4. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: kjære deg, astrologi er en svært gammel kinesiske lære. Begrepene som brukes er tilpasset de observasjonene de har gjort i tusener av år, og er ikke ment å forstås bokstavelig. Det er mønstrene og sammenhengene som er det viktige. Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei. Anonymkode: ed170...c93 Kjære deg, jeg vet da utmerket godt at astrologi har sitt opphav i gammel kinesisk stjernetyding. Det gjør det likevel ikke særlig mer troverdig. At det er mønstrene som er viktige; altså hvordan det ser ut fra jorden og ikke hvordan bevegelsen virkelig er, gjør det ikke akkurat mer troverdig. Dessuten er det greit å informere om hva en retrograd bevegelse er. For de som ikke vet det, mener jeg. Anonymkode: 117ba...3c1 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #24 Skrevet 4. november 2020 Ting har begynt å bevege seg igjen her, jeg skal kjøre og se på leilighet på fredag. Mandag var jeg helt i en annen verden, klarte ikke forholde meg til noe praktisk overhodet. Men i går ble jeg veldig rastløs og fikk ringt og avtalt visning Anonymkode: 28050...791
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #25 Skrevet 8. november 2020 Flere som merker at ting er i gang igjen? Anonymkode: 28050...791
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #26 Skrevet 9. november 2020 Her er det omvendt. Alt har føltes stille og tregt etter onsdag. Anonymkode: e240c...d82 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #27 Skrevet 9. november 2020 November generelt er jo en måned hvor ting er litt trist og kjedelig for alle da. Mørket begynnner å senke seg over landet, det regner, noen steder begynner å merke kulda godt, folk går å venter på snø, vi venter på (men vil ikke den skal komme for fort) julefeiring of forberedelser. November er en sånn måned som nesten ikke eksisterer synes jeg. Anonymkode: 02fbf...630 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #28 Skrevet 9. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: November generelt er jo en måned hvor ting er litt trist og kjedelig for alle da. Mørket begynnner å senke seg over landet, det regner, noen steder begynner å merke kulda godt, folk går å venter på snø, vi venter på (men vil ikke den skal komme for fort) julefeiring of forberedelser. November er en sånn måned som nesten ikke eksisterer synes jeg. Anonymkode: 02fbf...630Nå Nå begynte Merkur å gå direkte på tirsdag, så det er ikke november vi snakker om her. Anonymkode: 28050...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå