Gå til innhold

Flere som kjeder seg for tiden? Kan det være pga at Merkur fortsatt går retrograd? Går tregt med tilbakemeldinger på alle sosiale plattforme

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn for ordens skyld så går fortsatt Merkur i en jevn bane rundt Sola. Grunnen til at Merkur tilsynelatende går bakover på himmelen i noen dager er at det ser slik ut fra Jorda. Posisjonen til Merkur har er altså akkurat like betydningsfull i disse dager som resten av året. ;) Dette er et fenomen som kan sees hos alle planeter.

Anonymkode: 117ba...3c1

kjære deg, astrologi er en svært gammel kinesiske lære. Begrepene som brukes er tilpasset de observasjonene de har gjort i tusener av år, og er ikke ment å forstås bokstavelig. Det er mønstrene og sammenhengene som er det viktige. Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei.

Anonymkode: ed170...c93

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei.

Tror ikke det hjelper at det er så komplisert, når det er bare tøv i utgangspunktet.

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjære deg, astrologi er en svært gammel kinesiske lære. Begrepene som brukes er tilpasset de observasjonene de har gjort i tusener av år, og er ikke ment å forstås bokstavelig. Det er mønstrene og sammenhengene som er det viktige. Det er en svært komplisert lære, tro det eller ei.

Anonymkode: ed170...c93

Kjære deg, jeg vet da utmerket godt at astrologi har sitt opphav i gammel kinesisk stjernetyding. Det gjør det likevel ikke særlig mer troverdig. At det er mønstrene som er viktige; altså hvordan det ser ut fra jorden og ikke hvordan bevegelsen virkelig er, gjør det ikke akkurat mer troverdig. Dessuten er det greit å informere om hva en retrograd bevegelse er. For de som ikke vet det, mener jeg. 

Anonymkode: 117ba...3c1

• Liker 4
Skrevet

Ting har begynt å bevege seg igjen her, jeg skal kjøre og se på leilighet på fredag. Mandag var jeg helt i en annen verden, klarte ikke forholde meg til noe praktisk overhodet. Men i går ble jeg veldig rastløs og fikk ringt og avtalt visning :)

Anonymkode: 28050...791

Skrevet

Flere som merker at ting er i gang igjen?

Skrevet

Her er det omvendt. Alt har føltes stille og tregt etter onsdag.

Anonymkode: e240c...d82

• Liker 1
Skrevet

November generelt er jo en måned hvor ting er litt trist og kjedelig for alle da. Mørket begynnner å senke seg over landet, det regner, noen steder begynner å merke kulda godt, folk går å venter på snø, vi venter på (men vil ikke den skal komme for fort) julefeiring of forberedelser. November er en sånn måned som nesten ikke eksisterer synes jeg.

Anonymkode: 02fbf...630

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

November generelt er jo en måned hvor ting er litt trist og kjedelig for alle da. Mørket begynnner å senke seg over landet, det regner, noen steder begynner å merke kulda godt, folk går å venter på snø, vi venter på (men vil ikke den skal komme for fort) julefeiring of forberedelser. November er en sånn måned som nesten ikke eksisterer synes jeg.

Anonymkode: 02fbf...630Nå

Nå begynte Merkur å gå direkte på tirsdag, så det er ikke november vi snakker om her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...