AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Merker dere at det er "merkur retrograd"? Det skjer lite utvikling (bortsett fra korona restriksjoner da)! Anonymkode: 659c2...e7a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Ja jeg skulle kjøre og se på en leilighet og ble syk 🙄 Håper jeg kan gjøre det til uken... Anonymkode: 28050...791
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg skulle kjøre og se på en leilighet og ble syk 🙄 Håper jeg kan gjøre det til uken... Anonymkode: 28050...791 Ja slike forskjellige forsinkelser er jo en typisk ting med Merkur retrograd (astrologisk). Anonymkode: 659c2...e7a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Ja, det tror jeg. Men nå snur merkur på tirsdag da så håper det snart blir bedre. Anonymkode: 8957f...afc
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja slike forskjellige forsinkelser er jo en typisk ting med Merkur retrograd (astrologisk). Anonymkode: 659c2...e7a Ja har merket det før også. Vet noen om det er lurt å kanskje vente til over tirsdag med å kjøre? Skal kjøre ca 3 timer til et sted jeg ikke har vært før, og er merkelig urolig. Pleier ikke å ha problem med slikt, men nå...er vel en del andre astrologiske energier på gang også, heftig år dette. Anonymkode: 28050...791
Hank Amarillo Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Tja, utvide hobbyene kanskje? Om man sitter med en stjernekikkert og stirrer på Merkur hele dagen blir det fort kjedelig i lengden, uansett hvilken retninger den beveger seg i. 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Hadde det vært mulighet for lengre overskrift så ville jeg advart: Astrologisk informerte og interesserte kun! Jeg merket det samme ved forrige merkur retrograd periode tidligere i år; All fremgang stoppet så godt som opp. (Jeg har en hemmelig YT kanal) Ikke en slik stor populære en altså men. Jeg fikk mer oppmerksomhet etter at den perioden var over. Ellers så skal visstnok virkningen av merkur retrograd henge i noen dager etter oppgitt siste dato. Anonymkode: 659c2...e7a 1
Hank Amarillo Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Astrologisk informerte og interesserte kun! Tja..de som vil ha dette underforumet som et ekkokammer burde bedt om å flytte henvisningen til filosofi over til feks vitenskapsforumet, kanskje. Filosofi, i ett nøtteskall, handler om kritisk tenkning. Blir da naturlig at det er åpent for å stille kritiske spørsmål når tittelen på underforumet viser til filosofi. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Mulig jeg plasserte det på feil kategori. Da regner jeg med at en moderator flytter det. Vil bare nevne at det er forsinkelser som man ikke råder over selv jeg tenker på. Når man f.eks. er avhengig av respons utenifra, at man er avhengig av utenforliggende omstendighter. Jeg bestilte et klesplagg fra en nettbutikk for snart en uke siden og den er ikke engang trukket fra konto ennå. (Visa) Og til en som svart som nevnte stjernekikkert; Har nesten ikke lest astrologi på årevis, men har kunnskapene fra før. Anonymkode: 659c2...e7a 1
Hank Amarillo Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man f.eks. er avhengig av respons utenifra, at man er avhengig av utenforliggende omstendighter. Jeg bestilte et klesplagg fra en nettbutikk for snart en uke siden og den er ikke engang trukket fra konto ennå. (Visa) De utenforliggende omstendighetene vil her ligge i nettbutikken. Med mindre nettbutikken ligger på Merkur har ikke banen til Merkur noe påvirkning. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 Jeg også kjeder meg ... Anonymkode: 260df...988 1
Nicathv Skrevet 2. november 2020 #12 Skrevet 2. november 2020 Her har du en video av en vitenskapsmann som forklarer hva "Merkur i retrograd" betyr/er: 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #13 Skrevet 2. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg plasserte det på feil kategori. Da regner jeg med at en moderator flytter det. Vil bare nevne at det er forsinkelser som man ikke råder over selv jeg tenker på. Når man f.eks. er avhengig av respons utenifra, at man er avhengig av utenforliggende omstendighter. Jeg bestilte et klesplagg fra en nettbutikk for snart en uke siden og den er ikke engang trukket fra konto ennå. (Visa) Og til en som svart som nevnte stjernekikkert; Har nesten ikke lest astrologi på årevis, men har kunnskapene fra før. Anonymkode: 659c2...e7a Nei tråden ligger ikke i feil kategori. Problemet er at man kan ikke lage tråder om astrologi noen steder uten at de trolles og latterliggjøres av sneversynte drittsekker som ikke har noe her å gjøre. Anonymkode: 28050...791
Dankert Skrevet 2. november 2020 #14 Skrevet 2. november 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Mulig jeg plasserte det på feil kategori. Da regner jeg med at en moderator flytter det. Vil bare nevne at det er forsinkelser som man ikke råder over selv jeg tenker på. Når man f.eks. er avhengig av respons utenifra, at man er avhengig av utenforliggende omstendighter. Jeg bestilte et klesplagg fra en nettbutikk for snart en uke siden og den er ikke engang trukket fra konto ennå. (Visa) Og til en som svart som nevnte stjernekikkert; Har nesten ikke lest astrologi på årevis, men har kunnskapene fra før. Anonymkode: 659c2...e7a Er nok Merkur som tuller.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #15 Skrevet 2. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg. Men nå snur merkur på tirsdag da så håper det snart blir bedre. Anonymkode: 8957f...afc Oi, skal den andre veien? Anonymkode: 8a2ab...bef 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #17 Skrevet 2. november 2020 Å, jeg har ventet i ukevis på å få svar på en viktig e-post, har purret en gang også. Det har virkelig vært merkelig. Håper det kommer svar i løpet av denne uka da! Anonymkode: ed170...c93
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #18 Skrevet 2. november 2020 Er ikke kun merkur Mars er å i retrograde Mars er planeten som er knyttet til produktivitet som et eksempel Anonymkode: c8fc6...73c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #19 Skrevet 2. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke kun merkur Mars er å i retrograde Mars er planeten som er knyttet til produktivitet som et eksempel Anonymkode: c8fc6...73c Aha...ikke så rart at man føler at alt har stoppet opp da. Håper det blir bedre når Merkur går direkte igjen. Anonymkode: 28050...791
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 Sånn for ordens skyld så går fortsatt Merkur i en jevn bane rundt Sola. Grunnen til at Merkur tilsynelatende går bakover på himmelen i noen dager er at det ser slik ut fra Jorda. Posisjonen til Merkur har er altså akkurat like betydningsfull i disse dager som resten av året. Dette er et fenomen som kan sees hos alle planeter. Anonymkode: 117ba...3c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå