AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Noen som bor der? Føler at Høyenhall er litt gjemt. Skolen ligger ved Ringveien og man ser ikke det finere området lenger inn. Anonymkode: b75d5...5b3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Høyenhall er en skjult perle ja. Store fine hus, ikke så store hager at folk selger halve tomta til utbyggere... Skolen er bra. Du kan være heldig og få fin utsikt hvis du betaler for det. Så har du buss og tbane i nærheten. Høyenhall er på mange måter som Bekkelaget, men ikke like dyrt, men det visste du sikkert. Anonymkode: 3b3d7...4c3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Det er et rimeligere strøk enn Bekkelaget, så det er andre typer mennesker som bor der. Litt mer "tidligere arbeiderstrøk" om du vil, omtrent som Oppsal. Anonymkode: 8c1a6...03a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et rimeligere strøk enn Bekkelaget, så det er andre typer mennesker som bor der. Litt mer "tidligere arbeiderstrøk" om du vil, omtrent som Oppsal. Anonymkode: 8c1a6...03a Ikke som Oppsal ;). Oppsal er billigere enn Høyenhall og det tar omtrent dobbelt så lang tid å reise til Oppsal fra sentrum som til Høyenhall. Man ser det på kvadratmeterprisen. 1.Bekkelaget. 2.Høyenhall. 3.Oppsal. Anonymkode: 3b3d7...4c3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Nei, det er ikke som Bekkelaget. På Bekkelaget har du utsikt til sjøen, på Høyenhall har du ikke det. Anonymkode: d8b7c...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 På Høyenhall kan du ha utsikt til sjøen jo, men færreste av boligene har det. Bodde tre år der, og stortrivdes Leide der som student. Bare 10 min med banen til byen, rekker du ikke banen på Høyenhall stasjon er det bare å gå ned til Brynseng og ta derfra. Har liksom alt man trenger av både fine turområder kort gåtur eller sykkeltur enda, og de to sentrene tar 5-10 min å gå til. Hadde gjerne flyttet tilbake dit om jeg ville tilbake til Oslo. Anonymkode: 8667b...242
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som bor der? Føler at Høyenhall er litt gjemt. Skolen ligger ved Ringveien og man ser ikke det finere området lenger inn. Anonymkode: b75d5...5b3 Hvis jeg forstår riktig så er Høyenhall todelt, det er en side mot bryn og en side med veldig fin utsikt mot sentrum/Etterstad. Der er det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå