Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man jobbet mandagen og får symptomer på lørdag å pålagt karantene må da de man jobbet med på mandag å i karantene? 

Anonymkode: b1399...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fikk symptomer på lørdag og gikk på jobb mandag får du bot for å ha brutt karanteneplikten og alle du var i nærkontakt med mandag må i karantene. Dvs de du fysisk berørte, eller var innenfor 1 meter avstand i minst 15 min.

Anonymkode: 2bf5b...883

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du fikk symptomer på lørdag og gikk på jobb mandag får du bot for å ha brutt karanteneplikten og alle du var i nærkontakt med mandag må i karantene. Dvs de du fysisk berørte, eller var innenfor 1 meter avstand i minst 15 min.

Anonymkode: 2bf5b...883

Sånn jeg leser det, jobbet vedkommende på mandag, så påfølgende lørdag fikk vedkommende symptomer. Altså symptomer 5 dager etter man var på jobb sist. Da har man ikke brutt noen karanteplikt.

Anonymkode: 65d09...d85

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn jeg leser det, jobbet vedkommende på mandag, så påfølgende lørdag fikk vedkommende symptomer. Altså symptomer 5 dager etter man var på jobb sist. Da har man ikke brutt noen karanteplikt.

Anonymkode: 65d09...d85

Stemmer.... symptomer 5 dager etter jobb.

Skrevet

De du jobbet sammen med må ikke i karantene med mindre du får påvist korona.

Anonymkode: 13f1c...0d1

Skrevet

Jeg fikk påvist corona i går, og jeg måtte registrere alle jeg har hatt nærkontakt med 48 timer før jeg fikk første symptom.

Så hvis du ikke har vært på jobb siden mandag, så vil nok ikke dette påvirke dine kollegaer - bare de du eventuelt har vært i kontakt med på torsdag og fredag.

Anonymkode: 32216...045

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk påvist corona i går, og jeg måtte registrere alle jeg har hatt nærkontakt med 48 timer før jeg fikk første symptom.

Så hvis du ikke har vært på jobb siden mandag, så vil nok ikke dette påvirke dine kollegaer - bare de du eventuelt har vært i kontakt med på torsdag og fredag.

Anonymkode: 32216...045

Ok, så selv om vedkommende får påvist C-19 så er det kun personer hen umgåtts med de siste 48 timene som berøres av karantene? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...