Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter og gråter. Det gjør så vondt at jeg lurer på om det er det riktige valget. Jeg har ingen venner eller familie og pakker nå bort tingene til han som har vært min beste venn gjennom noen år. Hvordan klarer man? Alle minnene, ting vi har kjøpt sammen, gaver jeg har fått... Jeg gråter nesten aldri, men har grått noen timer nå og det ser ikke ut til å stoppe. Det er så vondt.

Anonymkode: 19d39...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forlatt kjæresten din? 

Anonymkode: 84548...a21

Skrevet

Pakke tingene sine får han vel gjøre selv!!? Det er ikke ditt ansvar, med mindre du har kastet han på hue og rævva ut da..

Brudd gjør vondt... Man bryter ut av noe som har vært trygt og kjent, og foran oss er det nye ukjente som skaper utrygghet og uro inni oss. Kanskje har man blitt sviktet og ydmyket av den man elsker. Kanskje kom det som kastet på oss og man er både såret og forvirret. Ta tiden til hjelp, og bruk venner og familie.

Anonymkode: 4ab58...e21

• Liker 10
Skrevet

Så nå at du skrev du ikke har venner eller familie, så bruk oss her på kg, eller kontakt fastlegen din, mental helse e.l. så du har noen å snakke med.

Anonymkode: 4ab58...e21

• Liker 6
Skrevet

Men hvorfor er det slutt mellom dere da ?

• Liker 2
Skrevet

Er det du som vil ut av forholdet eller er det han? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Fjelltopp skrev:

Men hvorfor er det slutt mellom dere da ?

Skrev denne tråden for noe uker siden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1414285-er-jeg-sjalu/?ct=1601977712, så bakgrunnen er at han har oppført seg på upassende måter med andre kvinner. Den nye kollegaen som jeg nevnte ble det bare mer kontakt og treff med. Jeg gjorde det slutt (90% seriøst og 10% med håp om at han skulle ta seg sammen) for et par uker siden og har sovet på sofaen og prøvd å være så lite hjemme som mulig. Han har prøvd å få meg til å endre mening hele tiden. Forrige helg dro han på hyttetur med noen kompiser. Da jeg mandag morgen skulle hente noe i bilen hans lå søppelet fra hytteturen i bilen og øverst i posen lå en strømpebuksepakke. Det var så vondt å se og selv om det ikke betyr at kollegaen har vært på hyttetur er det ihvertfall en annen kvinne som har det. Han vet ikke at jeg har sett strømpebuksepakken, ba han bare om å dra og har ikke sett han siden det. Det verste er kanskje at vi skulle kjøpe hus og nå flytter han ut... Det er så vondt for jeg er så glad i han, men selvtilliten min er helt ødelagt pga han... Jeg er dum som ikke gikk ved første hendelse- før jeg ble så glad i han...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Jeg er mann skrev:

Er det du som vil ut av forholdet eller er det han? 

Meg.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg.

Hvorfor har du gitt opp da? 

Skrevet
16 minutter siden, Jeg er mann skrev:

Hvorfor har du gitt opp da? 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev denne tråden for noe uker siden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1414285-er-jeg-sjalu/?ct=1601977712, så bakgrunnen er at han har oppført seg på upassende måter med andre kvinner. Den nye kollegaen som jeg nevnte ble det bare mer kontakt og treff med. Jeg gjorde det slutt (90% seriøst og 10% med håp om at han skulle ta seg sammen) for et par uker siden og har sovet på sofaen og prøvd å være så lite hjemme som mulig. Han har prøvd å få meg til å endre mening hele tiden. Forrige helg dro han på hyttetur med noen kompiser. Da jeg mandag morgen skulle hente noe i bilen hans lå søppelet fra hytteturen i bilen og øverst i posen lå en strømpebuksepakke. Det var så vondt å se og selv om det ikke betyr at kollegaen har vært på hyttetur er det ihvertfall en annen kvinne som har det. Han vet ikke at jeg har sett strømpebuksepakken, ba han bare om å dra og har ikke sett han siden det. Det verste er kanskje at vi skulle kjøpe hus og nå flytter han ut... Det er så vondt for jeg er så glad i han, men selvtilliten min er helt ødelagt pga han... Jeg er dum som ikke gikk ved første hendelse- før jeg ble så glad i han...

Jeg har gitt opp fordi jeg aldri tror at det kan bli forandring. At jeg aldri kommer til å klare å stole på han. At det bare ødelegger meg. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp fordi jeg aldri tror at det kan bli forandring. At jeg aldri kommer til å klare å stole på han. At det bare ødelegger meg. 

Huff, skjønner deg godt. Det er veldig vondt, har det ikke godt selv om dagen, men jeg trøster meg med at det blir bedre etterhvert ♥️ Det blir veldig stille og ensomt, og klumpen i mellomgulvet er tung å ha. Jeg prøver bare å slappe mest mulig av og fokusere på andre ting så godt jeg kan. 

• Liker 3
Skrevet

Du sier du pakker tingene hans, pakker han ikke sine egne ting hvis han skal flytte? Eller mener du ting du forbinder med ham? 

• Liker 3
Skrevet

Leste den andre tråden du linket til nå, vær glad du har gjort det slutt på sikt vil du få det så mye bedre, jeg lover.

Anonymkode: 7b332...77b

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier du pakker tingene hans, pakker han ikke sine egne ting hvis han skal flytte? Eller mener du ting du forbinder med ham? 

Jeg ba han om og pakke tingene sine og flytte ut for snart 1 uke siden. Hadde jeg ventet på at han skal pakke måtte jeg ha ventet for evig, for han har ikke lyst til å flytte ut..

• Liker 2
Skrevet

Forstår det er vondt og vanskelig, men det blir snart mye bedre når du får det på avstand. Du skal være glad du er kvitt han.

Anonymkode: 30408...089

• Liker 3
Skrevet

Så bra at du har tatt grep og kaster han ut. Du kommer til å få det bedre uten han. 

Anonymkode: bd55e...35b

• Liker 2
Skrevet

Synes du er skikkelig tøff jeg. 😊 For det der er heftige greier! Masse masse lykke til 😊 

• Liker 4
Skrevet

Det er ekstremt tøft nå, men så finner du en måte å gå videre på. Veldig leit å å høre at du ikke har noen støttespillere i livet ditt. Bruk oss på KG for alt det er verdt. 

Anonymkode: b94ee...281

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig at det du gråter over er drømmen om hvordan det skulle bli? At du ikke sørger over han som den han er men den photoshoppa versjonen av han som du har laga deg i hodet ditt? Ut i fra det du beskriver i den andre tråden går du ikke glipp av noe. Og den framtida du ønsker er det lettere å få med en annen mann. Husk det, TS.

• Liker 9
Skrevet

Du burde snakke med han, kanskje var dett ikke bare gutte tur? Eller var det han sa? Kanskje pakka var av dama til kompiser dame? Snakk med han. 

Anonymkode: ff014...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...