AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hei! Jeg fødte for seks dager siden, og alt virket fint og normalt frem til i går. Da våknet jeg med småsmerter nederst i magen, det føles som kraftig stølhet. Renselsen begynte også å lukte litt verre. I dag er det vondere i magen, og det gjør småvondt når jeg går/reiser meg opp. Litt vondt når jeg trykker på enkelte plasser på magen. Jeg har ikke feber, og formen er fin ellers. Er dette normalt, eller bør jeg kontakte lege? Vil ikke være den som ringer for den minste ting 😅 Anonymkode: fae4d...451
boblevann Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Kontakt lege Kan være en begynnende infeksjon, og den kan i så tilfelle raskt bli alvorlig. Skader ikke å ta en tlf til legevakt og forhøre seg! 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Takk for svar! 😊 Da ringer jeg legen! Anonymkode: fae4d...451
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😊 Da ringer jeg legen! Anonymkode: fae4d...451 Du kan også ta kontakt med barsel det du fødte, de har fortsatt ansvaret for deg og du skal få komme inn der for sjekk. Anonymkode: a4e69...95c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå