Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er endelig blitt gravid. 

Eksakt 5 uker på vei og jeg gleder meg til alle symptomer. Til nå har jeg kun kjent på at jeg blir fortere sliten og svimmel, ellers ingenting annet. 

Leser at kvalmen begynner vanligvis å komme i uke 6-7.

Når fikk du symptomer?

Anonymkode: 86e30...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå, i uke 27.

Anonymkode: c3706...783

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå, i uke 27.

Hadde du ingen symptomer før?

Skrevet

Uke 6. 

Det er ikke så mye å glede seg til🙉

Konstant kvalm..... 😅 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du ingen symptomer før?

Nei, ingenting. Og det eneste jeg kjenner nå er bekkenet. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingenting. Og det eneste jeg kjenner nå er bekkenet. 

Hvor langt er du på vei? :)

Skrevet

Var mye oppblåst og kvalm og trøtt i første trimester, puppene var så ømme at jeg kunne ikke sove på siden. Nå i andre trimester er jeg fortsatt sliten, men bedre, og får hjertebank av å gå opp trappa. Puppene er fortsatt ømme men mye bedre. Har begynt å få litt mage nå i uke 14, men jeg får tidlig mage og dette er tredjemann 😊 med forrige kjente jeg liv både innsiden og utsiden før fullgåtte 17 uker med morkaka framme, så håper jeg kan kjenne noe snart denne gangen også! 

Lykke til med svangerskapet! 

Anonymkode: 0430d...5f3

Skrevet

Jeg ble kvalm og begynte å kaste opp i uke 6. Jeg var litt glad første gangen jeg hang over doskåla etter å ha hatt blødninger og vært overbevist om at det gikk galt de første ukene. Men i andre svangerskap, da jeg visste hvor ille det kunne bli, nøt jeg hver dag uten kvalme for å si det sånn (den kom i uke 6 da også).

Anonymkode: b658f...534

Skrevet

Jeg må bare legge til at jeg kjente to som var gravide samtidig som meg, og ingen av dem var kvalme. Hun ene hadde ømme pupper, hun andre kjente ikke at hun var gravid før hun begynte å kjenne bevegelser. Og så var det meg som plutselig lå rett ut og spydde. Det er helt normalt å ikke kjenne noe også, og det er ikke sikkert det kommer noe i uke 6-7 heller uten at det betyr at noe er galt.  

Anonymkode: b658f...534

Skrevet

Ble aldri kvalm. Fikk litt ømme pupper i uke 7-8. Ga seg veldig fort. Ellers ingen symptomer fram til baby begynte å sparke. 

Anonymkode: c439f...c19

Skrevet

Litt ømme pupper og brystvorter, men ikke sånn helt forferdelig vonde. De er forresten fortsatt litt ømme(11+4). Betraktelig mye mer sliten og trøtt. Fortere hjertebank ved fysisk aktivitet. Klarte ikke løpe min vanlige skogsrute, da fikk jeg vondt i bekkenet og måtte ha mange flere gå pauser. Nå går jeg heller lange turer med hunden.

Litt kvalm enkelte ettermiddager, men har aldri spydd. Har vært ekstremt sulten siden uke 5-6, men det har begynt å gi seg nå heldigvis. Veldig oppblåst og forstoppet egentlig fra ikm til nå. 

Ekstremt kort lunte og sint, for så å være blid som ei lerke neste øyeblikk. Lettere rørt. 

Skrevet

Ingenting å glede seg til. Vært sengeliggende siden uke 6 og er nå 10 uker på vei. Kvalm, trøtt, uggen, smerter i nedre mage, ømme pupper.. hater å gå gravid så langt og håååper 2. trimester blir bedre. 

Anonymkode: ed774...ad5

Skrevet

Ingen symptomer, bortsett fra manglende mens og større mage. Lykkelig over å ikke ha symptomer og hadde et supert svangerskap🤩

Anonymkode: 7b714...bd4

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er endelig blitt gravid. 

Eksakt 5 uker på vei og jeg gleder meg til alle symptomer. Til nå har jeg kun kjent på at jeg blir fortere sliten og svimmel, ellers ingenting annet. 

Leser at kvalmen begynner vanligvis å komme i uke 6-7.

Når fikk du symptomer?

Tidlig! Kunne ikke se noe mer enn fostersekk, hadde ultralyd grunnet oppfølging etter konisering. Brystvortene var suuuuuuuuuuuuuuper følsomme, og slik var det i begge graviditetene. Klarte ikke ha på bh, dyne, osv.

Anonymkode: 18d7c...30a

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt er du på vei? :)

Som sagt, jeg er i uke 27.

Skrevet

Jeg er gravid i uke 5 nå, og har fått kviser, ømme pupper og er kvalm og trøtt.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...