Gå til innhold

Noen her som har erfaring med å selge bilen på nettbil.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 10f76...fc6

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no?

Anonymkode: ea3ff...bd2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no?

Har ikke erfaring

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke erfaring

Okei:)

Skrevet

Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. :)

Anonymkode: 0e97a...b60

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. :)

Anonymkode: 0e97a...b60

Takk for erfaring! 😄

Ja jeg tenker også det er verdt lavere salgspris siden det er så lett. Jeg kan rett og slett ingenting om bil, og jeg har veldig lite lyst til å stå for salg selv 😜 Også liker jeg så godt at jeg slipper evt klager i ettertid, da jeg igjen ikke kan så mye om bilen sånn mekanisk! 😅

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...