AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 10f76...fc6 Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no? Anonymkode: ea3ff...bd2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei hva? 😂 at jeg ikke burde selge bilen der eller at du ikke har erfaring med nettbil.no? Anonymkode: ea3ff...bd2 Har ikke erfaring Anonymkode: 10f76...fc6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke erfaring Anonymkode: 10f76...fc6 Okei:) Anonymkode: ea3ff...bd2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. Anonymkode: 0e97a...b60
Alleah Skrevet 1. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har solgt en 10 år gammel bil gjennom nettbil. Var veldig greit egentlig, leverte bilen til NAF, så ordnet de resten. Fikk SMS (mener jeg å huske) gjennom budrunden. Prisen ble naturlig nok lavere enn man kanskje hadde fått gjennom finn.no, men det var så verdt det å slippe alt styr med forskjellige kjøpere, diskusjon om pris etc. - i tillegg kan ingen komme og klage i ettertid da den har vært gjennom full kontroll. Anonymkode: 0e97a...b60 Takk for erfaring! 😄 Ja jeg tenker også det er verdt lavere salgspris siden det er så lett. Jeg kan rett og slett ingenting om bil, og jeg har veldig lite lyst til å stå for salg selv 😜 Også liker jeg så godt at jeg slipper evt klager i ettertid, da jeg igjen ikke kan så mye om bilen sånn mekanisk! 😅 ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå