Gå til innhold

pulsklokkedritt!

Gjest arghh

Anbefalte innlegg

Gjest arghh

Har hatt pulsklokken min i nesten ett år.

I begynnelsen fungerte den greit, bortsett fra når jeg tok push-ups. Da funket den ikke, altså signalene ble borte og pulsen viste seg ikke.

Lot den ligge et par mnd, og nå når jeg skulle trene med den så ble signalene borte, også kom de tilbake.

Dette skjede da jeg trente aerobic.

Har polar sin A5. Er de så dårlige?

Flere som opplever at signalene blir borte? det skal da ikke være sånn, hva slags nytte får jeg av den da? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det skal absolutt ikke være sånn, og du må ta kontakt med forhandleren for å få reparert/byttet den snarest.

Har samme klokka som deg, og har brukt den jevnlig i et halvt år, uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, takk for svar.

jeg bestilte den fra grethe roedes side, skal jeg da kontakte grethe roede eller polar? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at du allerede er klar over dette, men passer du på at puntene som måler pulsen er våte/fuktige? Jeg sleit med min pulsklokke i begynnelsen og skjønte ikke hvorfor den funka av og til, og andre ganger ikke. Så tok jeg en dag til fornuft og leste bruksanvisningen, og der stod at følerene måtte fuktes, gjerne med vann. Det at du svetter gjør at den funker av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...