Gå til innhold

Meldekort - klar til beregning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sender alltid meldekortet mitt mellom kl 00-00:30. 

Anonymkode: 08296...c0a

Jeg sender som regel meldekortet i løpet av dagen på lørdagen, men til og med de gangene jeg har glemt meg og sendt det inn på søndag, så har jeg fått utbetalingen på mandag. Satser på at det er beregnet imorgen. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står også bare klar til beregning hos meg. Har pleid å stå ferdig beløp innen søndag his meg, så dette var rart. Satser på at pengene kommer som normalt innen 16.00 (da jeg får penger). 😊

Anonymkode: dd0e1...c33

Har pleid og stå det hos meg å. Og da har jeg alltid fått utbetaling på Mandag. Takk for svar😊

2 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg sender som regel meldekortet i løpet av dagen på lørdagen, men til og med de gangene jeg har glemt meg og sendt det inn på søndag, så har jeg fått utbetalingen på mandag. Satser på at det er beregnet imorgen. 

Står det ‘’ klar til beregning’’ hos deg også? 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det ‘’ klar til beregning’’ hos deg også? 

Ja. Aldri opplevd det før, den pleier alltid å være ferdig beregnet på søndag, også skjer utbetalingen i løpet av mandagen. Håper det kommer imorgen uansett. 

10 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Ja. Aldri opplevd det før, den pleier alltid å være ferdig beregnet på søndag, også skjer utbetalingen i løpet av mandagen. Håper det kommer imorgen uansett. 

Sånn er det hos meg å. Sjekker igjen kl 00:00 😊

Annonse

• 3 måneder senere...
lblblb skrev (På 28.2.2021 den 11.41):

Hei! Ser at dette var diskutert flere ganger, men må spørre for det😁Første gang jeg opplever at det står klar til beregning på en søndag også... Er det flere som opplever det ? Det er dagpenger jeg lurer på. 

Ja ,det står faktisk klar til beregning i dag også (søndag) . Er nok pga korona og stor pågang og da blir det forsinkelser, men pengene kommer på mandag 

AnonymBruker

Pengene kommer normalt innen 3 virkedager. Hvilket betyr at NAV har til onsdag kl 16 før de SKAL være på kontoen. At de gjerne kommer mandag er jo fint for mottakerne, men det er ingen grunn til å agere i panikk før onsdag etter 16. er de ikke kommet til da ringer man NAV torsdag morgen. Dette signerer dere på at dere er inneforstått med idet dere trykker «send» på meldekortet. Man må disponere pengene slik at man klarer seg til torsdagen etter meldekortet ble sendt, for at pengene kommer på mandag er ren «service» og ikke noe krav. 

Anonymkode: 9ea1a...c6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...