AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Flere som har oppdaget en haug med trolletråder med rar ordlegging og dårlig grammatikk i dag? Samme feilene går igjen, blant annet og/å... Anonymkode: 55308...e76 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som har oppdaget en haug med trolletråder med rar ordlegging og dårlig grammatikk i dag? Samme feilene går igjen, blant annet og/å... Anonymkode: 55308...e76 Jeg synes dette har betegnet halve KG i flere år allerede jeg. Anonymkode: 91e64...c08 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette har betegnet halve KG i flere år allerede jeg. Anonymkode: 91e64...c08 Syns det var ekstremt i går, vedkommende virket full også. TS Anonymkode: 55308...e76
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns det var ekstremt i går, vedkommende virket full også. TS Anonymkode: 55308...e76 Når du selv har grammatiske feil, er det ganske freidig å klage på andre sin grammatikk. 🤨 Uansett, TS, her er en test til deg. Sett inn og/å: 1) Skal du ut ___ reise? 2) Vil du slutte ___ erte? 3) Kunne du være snill ___ hjelpe meg? 4) Kan du være så snill ___ komme? 5) De ble stående ___ diskutere. 6) De ble liggende ___ sove. 7) ___ prøve ___ lære ___ lese ___ skrive swahili tar tid. 😏 Anonymkode: febbe...263 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når du selv har grammatiske feil, er det ganske freidig å klage på andre sin grammatikk. 🤨 Uansett, TS, her er en test til deg. Sett inn og/å: 1) Skal du ut ___ reise? 2) Vil du slutte ___ erte? 3) Kunne du være snill ___ hjelpe meg? 4) Kan du være så snill ___ komme? 5) De ble stående ___ diskutere. 6) De ble liggende ___ sove. 7) ___ prøve ___ lære ___ lese ___ skrive swahili tar tid. 😏 Anonymkode: febbe...263 Påpek gjerne TSs grammatiske feil. Jeg fikk ikke 6 i norsk, og er oppriktig nysgjerrig. Mener du "Flere som har oppdaget en haug med trolletråder med rar ordlegging og dårlig grammatikk i dag?" Det er i såfall ikke feil. Det er riktig med "og" i den setning. Anonymkode: a0e5b...1c0 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Enda en person som tror at dysleksi ikke eksisterer. Anonymkode: 9960b...916
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du selv har grammatiske feil, er det ganske freidig å klage på andre sin grammatikk. 🤨 Uansett, TS, her er en test til deg. Sett inn og/å: 1) Skal du ut ___ reise? 2) Vil du slutte ___ erte? 3) Kunne du være snill ___ hjelpe meg? 4) Kan du være så snill ___ komme? 5) De ble stående ___ diskutere. 6) De ble liggende ___ sove. 7) ___ prøve ___ lære ___ lese ___ skrive swahili tar tid. 😏 Anonymkode: febbe...263 Hvilke grammatiske feil fant du i innlegget til ts? Anonymkode: d1ef9...21a 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke grammatiske feil fant du i innlegget til ts? Anonymkode: d1ef9...21a Det lurer jeg også på. Jeg ser ingen. Anonymkode: 534c5...1b5 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Påpek gjerne TSs grammatiske feil. Jeg fikk ikke 6 i norsk, og er oppriktig nysgjerrig. Mener du "Flere som har oppdaget en haug med trolletråder med rar ordlegging og dårlig grammatikk i dag?" Det er i såfall ikke feil. Det er riktig med "og" i den setning. Anonymkode: a0e5b...1c0 AB 263 kan være et trolleinnlegg. Å ta testen betyr at man ikke besto testen. Å kommentere at TS ikke har skrevet noe som helst feil, betyr dermed at man ble trollet. Men å metakommentere betyr kanskje også at man ble trollet 😆 Anonymkode: 8d740...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 Og igjen så handler tråden om ts.... I disse trådene som jeg snakker om var det grammatiske feil gjennomgående i alle ts' poster i trådene, samt merkelig ordlegging, forsøk på rettelse som også ble feil osv. Mange av disse trådene ble startet samme dag og var aktive samtidig. Men om dere ikke har lagt merke til det og heller vil lete etter mine grammatiske feil, kan dere ikke gå et annet sted da? Og nå lurer også jeg på hva det var i mitt HI som var grammatisk feil. Ikke at jeg bryr meg om om jeg skriver grammatisk feil, og ikke at det har en dritt å si for problemstillingen. TS Anonymkode: 55308...e76 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du selv har grammatiske feil, er det ganske freidig å klage på andre sin grammatikk. 🤨 Uansett, TS, her er en test til deg. Sett inn og/å: 1) Skal du ut å reise? 2) Vil du slutte og erte? 3) Kunne du være snill og hjelpe meg? 4) Kan du være så snill og komme? 5) De ble stående og diskutere. 6) De ble liggende og sove. 7) Og prøve og lære å lese å skrive swahili tar tid. 😏 Anonymkode: febbe...263 Anonymkode: 633c6...309
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 Ts skrev syns istedenfor synes Anonymkode: f155c...c17
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #13 Skrevet 1. november 2020 Å så er det pån igjen! Konspurasjion troll på fære? Anonymkode: da33f...5d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #14 Skrevet 1. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ts skrev syns istedenfor synes Anonymkode: f155c...c17 Det er lov. Anonymkode: 534c5...1b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå