Bully Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hva tenker dere vist dere ser en person med En liten tatovering I ansiktet ? Er det innafor i 2020 og ha tattoo i ansikte eller blir man fortsatt sett på som en pøbel?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 At vedkommende har vært i fengsel Anonymkode: 87006...b25 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Ingen som tatoverer seg i ansiktet (unntatt som "permanent makeup") gjør det for å være "innafor". Så jada, du er så pøbel atte, skikkelig villstyring! Anonymkode: 07e15...221 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Skjønner ikke helt hvorfor man har lyst å tatovere ansiktet eller hendene.. Jeg liker veldig godt tatoveringer, og har flere selv men når man har i ansiktet eller fjeset så fokuserer man mest på tatoveringen og ikke på ansiktet i seg selv. Dømmer ingen som har det, folk må få gjøre som de vil. Men jeg ville aldri hatt i ansiktet Anonymkode: d4fdf...a2a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Ikke "pøbel" mer "dum" Uff, slemt tenkt. Tenker det fordi en forandrer seg så mye i løpet av livet og at .. nei.. Og at tullinger som meg vil dømme en he he. Det kommer jo ann på hva og hvor også. Og hvem. En jeg kjenner har en ørliten fugl på der øret begynner. Funker på ett vis. Den kan jo også dekkes om en vil med sminke. Anonymkode: ce1f0...a00
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 (tattisen er annonymisert ;)) Anonymkode: ce1f0...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå