AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Mørkt allerede rundt kl 17. Det er koselig. Anonymkode: fc344...b11 5
Gjest theTitanic Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Syntes det er depressivt jeg da. Det er liksom ikke noe særlig å være ute etter kl 16. Savner sommerens kveldsturer i skogen feks. Kan jo i prinsippet gå der nå også, men det er mørkt som i en sekk så sjarmen er litt borte.
Hatsumomo Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Ja, syntes det er fint for årstiden. Hvis det bare kunne snø nå eller snart så elsker jeg det "lyset" snøen gir når det er mørk ute. 3
bundaberg Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Jeg elsker det. God mat og varm drikke med tv-serier, nyheter eller lese en bok med stearinlys og passelig varmt i stuen eller på soverommet 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Nei, koser meg ikke før vi får opp juletreet. Så er det forferdelig i tre uker i januar før solen plutselig er over horisonten når man kjører hjem fra jobb. Og vipps er det vår! Anonymkode: 608ed...1df 3
Jessic_a Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Elsker det. Tenner lys og koser meg under teppet
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Ja jeg koser meg! 😊 Anonymkode: 5ebe6...00a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, koser meg ikke før vi får opp juletreet. Så er det forferdelig i tre uker i januar før solen plutselig er over horisonten når man kjører hjem fra jobb. Og vipps er det vår! Anonymkode: 608ed...1df Enig! Gledes allerede til soldagen 🥰 Anonymkode: b3def...850 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 Jeg går kronisk trøtt gjennom denne årstiden, jeg. Har ingen mangler, har sjekket og alt er helt fint, men det konstante mørket gjør meg trøtt. Det er mørkt når jeg står opp, mørkt når jeg går på jobb og mørkt når jeg kommer hjem. Det er lyst noen få timer midt på dagen da jeg sitter på kontoret. Savner all energien jeg har på sommeren. Må bare bite tennene sammen og holde ut til i februar, da begynner det endelig å bli litt lysere igjen. Anonymkode: 9e611...855 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 Og morgenen! Ute å løper gry tidlig i frisk og kald luft. Begynner å lysne når jeg er hjemme. Herlig Anonymkode: 16461...8e9 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Jeg synes det er koselig! Men skulle ønske at folk satte ut lyslenker i november, det hadde vært enda bedre✨ Skjønner egentlig ikke hvorfor man må vente til advent med lysene. Men vi vil ikke være det eneste overivrige huset i nabolaget, så vi venter. Anonymkode: ba793...0e0
Zyria Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 Ja! Jeg elsker mørket generelt. Aldri vært noe spesielt glad i sommer. Gleder meg til vinteren kommer for godt. Det er det beste jeg vet ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 Hater det og blir mer og mer nedstemt hvor hver dag som går. Utrolig tungt å stå opp også! Anonymkode: 192b6...35d 1
Lisa Rowe Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 Nei, ikke egentlig. 😅 Skal starte opp medlemskap på treningssenter igjen (avsluttet i mars da korona ble aktuelt) og kjenner jeg gruer meg allerede. Jeg skal trene på kveldstid/nattestid for å prøve å forsikre meg om at jeg får trent alene på senteret (har gått opp i vekt etter lock-down så ønsker ikke at noen skal se meg trene, også er det bra i forhold til smittevern) og jeg kjenner jeg gruer meg allerede. Jeg blir så paranoid når det er mørkt ute. Jeg sliter også med depresjon, og mørket nærmest oppfordrer kroppen min til å ligge i sengen å sove halve dagen. Liker den friske vintersluften da, om intet annet!
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2020 #16 Skrevet 10. november 2020 Det er en fin tid. Et godt råd er å forsøke å sette pris på nåtid, uansett hvordan været og årstiden er. Det er NÅ man lever.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #17 Skrevet 10. november 2020 Jeg har null energi og er på grensen til deprimert på denne tiden av året. Det blir verre for hvert år (jeg er 52 år). Anonymkode: 81700...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #18 Skrevet 10. november 2020 Fantastisk tid! Man kan kose seg inne med god samvittighet. Man MÅ ikke ut for å få med seg alt det fine været og all den friske lufta hele tiden. Anonymkode: 90385...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #19 Skrevet 10. november 2020 12 timer siden, bundaberg skrev: Jeg elsker det. God mat og varm drikke med tv-serier, nyheter eller lese en bok med stearinlys og passelig varmt i stuen eller på soverommet Helt enig. Min absolutte favorittårstid. Minus tv-en da. Vil heller sitte og høre på at det regner og blåser kraftig, mens jeg sitter foran peisen i stua. Har ikke det enda, men satser på å ha det senere. En ting jeg virkelig misliker med moderne leiligeheter, er elektisk oppvarming, og ikke noen deilig peis. Flytter gjerne litt lenger vekk fra byen igjen for å få det i framtiden. Er noe skikkelig tilfredstillende med å sitte og kikke på flammene i høstmørket, og drikke noe godt 🤩 Anonymkode: b8055...25b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #20 Skrevet 10. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, huff!. Dette er alt for kaldt!! Anonymkode: afc0a...37a For noe tull. Jeg var ute i t-skjorte og handla i dag tidlig Anonymkode: b8055...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå