Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare halvannen uke til Øyafestivalen. Gleder meg masse! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Flere med meg og hva gleder du deg mest til å se? Evnt. noen du vil anbefale meg å absolutt få med meg?

Selv gleder jeg meg mest til Madrugada, og DeLillos kommer også høyt opp. TurboNeger har jo alltid stor underholdningsverdi :ler: Men det er jo totalpakka som blir bra, har kjøpt festivalpass og skal få med meg alle dagene. Da er det bare å krysse fingrene for fint vær, da finner du meg på gresset, uavhengig av hvem som spiller, med en øl i hånda :sjarmor:

Endret av Imax
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! Jeg også gleder meg MAAAAAAAAAAAAAAX!!!! Øya er en super-bra festival!!! :-)

Jeg skal definitivt få med meg Ricochets som spiller litt sånn mørk-dyster og stemnigsfull rock, ikke ulikt Madrugada. Du kommer til å like de!

Ellers skal jeg se Magnet (stemningsfull pop med litt elektronica), ellers har jeg lyst å se Satyricon (mest fordi jeg aldri har sett en konsert med ett sånt band før), Ane Brun har jeg lyst å få med meg, Sonic Youth gikk jeg glipp av på Roskilde så nå skal jeg få med meg de. Ellers skal visst Death From Above være veldig bra.... det er faktisk UTROLIG mye bra i parken i år. Har ikke sett så nøye på spilletidene ennå, helt sikkert noe som kræsjer, men det som er bra da er at det er så kort vei mellom scenene sånn at du kan se litt av begge konsertene. Det som også er kult på festivaler med ukjente band er at du alltid blir overrasket og at du kanskje får et nytt favorittband! :-)

Klubbkvelden synes jeg ikke var noe særlig bra i år, eneste jeg skal få med meg er Susanna & The Magical Orchestra på Parktheateret. Det er en duo, en fra Jaga Jazzist/National Bank og Susanna Wallumrød. Hennes stil og stemme er blitt sammenlignet med bla Björk og det er mer en nok for å lokke meg til denne konserten. :-)

Turboneger er litt "over og ut" for min del, det blir helt sikkert show og masse publikum! Ellers satser vi på litt sol og tørt gress. :-)

Gjest TomKrus
Skrevet
Jippi! Jeg også gleder meg MAAAAAAAAAAAAAAX!!!! Øya er en super-bra festival!!! :-)

Jeg skal definitivt få med meg Ricochets som spiller litt sånn mørk-dyster og stemnigsfull rock, ikke ulikt Madrugada. Du kommer til å like de!

De er dog gjerne litt mer bedugget på scenen enn Madrugada.

JR Ewing sparker litt rumpe, så de rekker du å få med deg før Magnet på torsdagen. Og skal du noensinne få med deg noe BM så er vel Satyricon det lettest fordøyelige og mest musikalske.

Don Juan Dracula må jeg få med meg. Stonegard likeså. Saul Williams virker interessant.

Når det kommer til klubbkvelden så kan ikke et kombienert funk og fiskerlag i Gjerstad Funk- & Fiskarlag slå feil! Ikke så mye på klubbkveldene nei, men er ikke meninga å få med seg mange nye og ukjent band, da?

Og så må en dans litt sammen med Sunkissed, så må nesten få med seg Richie Hawtins vs. Magda og Trulz og Robin på Blå.

Skrevet
:sur: Jeg skal i bryllup på lørdagen, den dagen som er mest aktuell etter hva jeg husker fra programmet. Ikke fikk jeg med meg Quarten i år heller :frustrert:
Skrevet

UHUUUUUU! :sur:

Jeg har festivalpass, men kan ikke dra! :tristbla: Så må selge billetten...

Hadde vært så kult å dra dit, blir sikkert knallvær! :Nikke:

Skrevet
UHUUUUUU! :sur:

Jeg har festivalpass, men kan ikke dra! :tristbla: Så må selge billetten...

Hadde vært så kult å dra dit, blir sikkert knallvær! :Nikke:

Hva skal du ha for den? Jeg trenger en billett! ;)

Skrevet
Hva skal du ha for den? Jeg trenger en billett! ;)

2000.

Skrevet

det hadde jeg slått til på, du gjest!. Sjekka på QXL og der ligger de på 1900,- nå. Det er et pass som ligger på 1300,-, men det er nesten et døgn igjen til den auksjonen går ut og prisen kommer nok til å stige betraktelig.

Skrevet

kunne godt tenkt å se SCUM og Satyricon.

Skrevet
og prisen kommer nok til  å stige betraktelig.

Njaa...kanskje. Men de selges til 2000 på finn.no.

Skrevet

Jeg fant nettopp ut at favorittbandet mitt Hot Hot Heat skal spille på Øya..

Kan noen være så snill å gå på den konserten for meg å gi meg en god rapport..? :sjenert:

Skrevet

Nå drar jeg snart! JIPPI! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

JEG!!

Jeg reiser i morgen! Gleder meg som en alke i snøvær! Men jeg skal bare på lørdagen.

:danse::digge::briller::danse: OSLO HERE I COME!

Skrevet

Polyphonic Spree var jo veldig interessant da. 22 stk på scenen som tok helt av! veldig sånn Hair. På slutten løp perkursjonisten ut blant publikum med store konsertcymbaler og hoppet til slutt i sjøen! Sinnsvakt.

Magnet var bra, overraskende bra synes jeg (musikken blir fort ensformig). Kings of Convenience var helt konge, digger ikke musikken men de var skikkelig gode. Polyphonic Spree (noen av dem) dukket opp på scenen på siste låt I'd rather dance than talk with you. Jævlig morsomt.

Avslutningsvis var det selvsagt Turboneger, som ikke fornekter seg som vanlig. Så her var det I've got erection og City of Satan for fulle mugger. Veldig allsangvennlig! Hank von Helvete synger CITY! og så svarer publikum CITY OF SATAN! Det morsomste er jo at Hank kommenterte at det umulig kunne være tilfeldig at skyene forsvant under deres konsert mens Polyphonic Spree hadde plaskregn da de sang "bring out the sun". Morsomt.

I dag er det ikke dødsmye vi har lyst til å se, men skal få med oss Sissy Wish, Annie og Sonic Youth i hvert fall. Håper på oppholdsvær! Gleder oss til i morgen med DeLillos og ikke minst Madrugada. Jippi!

Skrevet

De legger ut 100 billetter hver dag kl. 1100, visstnok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...