Gå til innhold

Fortell noe skikkelig interessant!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppretter denne tråden i et underforum der man kan være anonym i og med at det er interssante ting som skal fortelles.

Men har jeg noe interessant å fortelle....hmmm...

Jo, her er noe: Naboen min fersket nylig sin mann i utroskap ved å sende en video fra hans mobil til sin egen, denne videoen inneholdt han som hadde sex med to andre damer.. Hun aner ikke hvordan hun fikk dette til.

Din tur!

Anonymkode: e7f92...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan vi konkludere med at det er lite som er interessant, i og med at så få har noe å fortelle. TS

Anonymkode: e7f92...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
lurven skrev (13 minutter siden):

Er det noen som. Interessert i å høre hva jeg gjorde 2 november 2020?

👍 Hvis det er ca anstendig😲

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

👍 Hvis det er ca anstendig😲

Fuck anstendig. Ut med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Forbauselse over hva folk kan få seg til å si..janteloven står sterkt hos nordmenn med lite vett og lite utdanning , det vet vi..men  hva er de istand til å hoste opp når de skal skvadre om at vi har noe på deg.. bodøværinger , saken er at jeg ble skjønnslignet for en kvart million , hadde en sosialkurator som ikke gav meg vedtak på noen ting ..jeg ringte henne 1600 ganger på nattestid til jeg fikk en bot på 3000 kr..

For 25 år siden. Dette får de rundt og sykeliggjør meg for idag.. ellers var det alt jeg aldri er blitt anmeldt eller dømt for.. pluss den vanlige hetsen om at jeg er syk, alkoholiker , pedofil , som jeg heller ikke er dømt for , sti ker og er paranoid....

Men det eneste de hadde var en bot for 25 år siden . Det er helt utrolig..jeg visste at de er litt ja, ikke de smarteste her oppe , men det skal være voksne kropper med hjernen til en 5 åring var i overkant .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hjelpe dem litt med fakta..jeg ble tatt uten førerkort engang..det var KUN 23 år siden..fikk 2500 i bot.. at menneskerettighetsforbryterne har behov for å rettferdiggjøre deg selv, det er forståelig, vi har jo alle sett nurnbergprosessen , men en bot på 3000 kr fra 25 år siden , det holder ikke mål... 

Måten på natighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FNs menneskerettigheter.

Artikkel 3  . Enhver har rett til liv, frihet og personlig beskyttelse.

Artikkel 5. Ingen skal utsettes for grusom og umenneskelig behandling og ydmykelse.

Artikel 6. Alle har krav på å bli ansett som rettssubjekt.

Artikkel 11. Alle har krav på å bli ansett som uskyldig til annet er bevist i en offentlig domstolsbehandling.

Hvilken av disse artiklene er det folket her i byen innbiller seg at de ikke bryter hver eneste dag mot meg ? 

Jeg er i min fulle rett til å anse dem som menneskerettighetsforbrytere.

Endret av Baktus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel 12. Ingen må utsettes for vilkårlig angrep på ære og anseelse , innblanding i privatliv ,hjem og korrespondanse ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Husker første kino skoleklassen skulle på , inne i byen, vi var bygdeklasse i beste pubertetsalder..vi gledet oss og var oppstemt på bytur, ekstrabuss var satt opp.. inn på kinoen , og hva møtte oss der .. 3-4 timer med filmen Gandhi... vi holdt på å dø av kjedsomhet ...:sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilderesultat for 9 april
Da andre verdenskrig brøt ut i 1939, erklærte Norge seg nøytralt, men 9. april 1940 angrep tyske tropper landet. Kong Haakon og regjeringen nektet å overgi seg, men etter to måneder hadde tyskerne erobret hele landet, og fra da av og til frigjøringen iEt av hovedmotivene til Hitler for å angripe Norge var å etablere baser langs norskekysten til bruk i krigføringen. Dette motivet ble særlig fremmet av den tyske marineledelsen. Både ved en sjømilitær blokade av Storbritannia og ved en senere invasjon av De britiske øyer ville basene ha stor strategisk verdi 1945 sto Norge under tysk okkupasjon.
Endret av Athena Freyja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...