Gå til innhold

Kjæresten bruker ikke munnbind

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke på bussen eller butikken. Han er i risikogruppen.  Hvordan få han til å forstå alvoret? Vi bor på ett sted med mye smitte. Blir så oppgitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
33 minutter siden, zemer skrev:

Ikke på bussen eller butikken. Han er i risikogruppen.  Hvordan få han til å forstå alvoret? Vi bor på ett sted med mye smitte. Blir så oppgitt.

Min erfaring med sånne folk er at det er helt umulig å få de til å skjønne at covid-19 ikke er å spøke med.

Endret av NorthernLight
  • Liker 11
Gjest Lille Potet
Skrevet (endret)

Vis han redskapet de bruker for å få slangen ned i luftrøret. 

Endret av Lille Potet
Skrevet

Ser ikke problemet, er jo hans eget ansvar.

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, Neste said:

Ser ikke problemet, er jo hans eget ansvar.

Har han eget sykehus, betalt av egen lomme?  Jeg har ingenting mot å betale flere hundre tusen i skatt i året,  men store motforestillinger mot at sånne tullinger skal belaste helsevesenet unødig. Skulle egentlig vært mulig å avvise sånne, og bare låse dem inne og la ting gå sin gang.

• Liker 6
Skrevet

Vel, hovedpoenget med å bruke munnbind er jo først og fremst å unngå at man skal smitte andre. Så at han skal bruke det fordi han er i risikogruppen ... tja. 

Men helt enig i at han burde bruke det han også. Hvis alle bidrar så får vi ned smittespredningen sammen.

Skrevet

Vi får håpe på «natural selection» her.

Er han også Trump-supporter, imot bompenger og innvandrere, og er miljøfornekter?

Skrevet
33 minutter siden, Voyager skrev:

Vi får håpe på «natural selection» her.

Er han også Trump-supporter, imot bompenger og innvandrere, og er miljøfornekter?

Fortjener alle som er uenig med deg å dø? 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Example skrev:

Fortjener alle som er uenig med deg å dø? 

Tja, nei, men «natural selection» handler ikke om de som er uenig med meg. Det handler om de som tar så dumme valg at det er best for menneskeheten at de forsvinner og ikke formerer seg.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Voyager skrev:

Tja, nei, men «natural selection» handler ikke om de som er uenig med meg. Det handler om de som tar så dumme valg at det er best for menneskeheten at de forsvinner og ikke formerer seg.

Ok. Trivelige tanker. 

• Liker 1
Gjest Bamse20
Skrevet

Trur man heller skal tenke på seg selv en hva andre gjør. 

Skrevet
15 timer siden, Resignert skrev:

Har han eget sykehus, betalt av egen lomme?  Jeg har ingenting mot å betale flere hundre tusen i skatt i året,  men store motforestillinger mot at sånne tullinger skal belaste helsevesenet unødig. Skulle egentlig vært mulig å avvise sånne, og bare låse dem inne og la ting gå sin gang.

Kan vi ikke si det samme om de som lider av livsstilssykdommer og som er i risikogruppene for covid19? Hvorfor skal jeg rammes av strenge smitteverntiltak for at folk som lider av selvforskylte sykdommer skal få redusert smitterisiko?

• Opprett ny...