Gå til innhold

Flere som har en kjæreste som ikke er på din side?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg er ganske lei av at kjæresten ikke er på min side mesteparten av tiden.  Når det har skjedd noe negativt skal han alltid unnskylde det. Personen hadde sikkert en dårlig dag, han/hun mente det ikke, sånt som skjer, neste gang ditt og datt osv.  Han skal alltid være så nøytral på alle områder. Noen gang hadde det vært fint å fått støtte på ting.  Kjenner at jeg mister følelsene.  Jeg vil ha en som står ved min side.  Da mener jeg selvfølgelig ikke i situasjoner der jeg har vært urimelig. 

Noen som har det slik med sine partnere? 

Anonymkode: 8319d...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det. Mannen min er håpløs sånn. Jeg har tatt det opp med ham, sagt at det er ekstremt usexy med en mann som ikke stiller opp for dama si. Mener selvfølgelig ikke at han skal støtte meg uforbeholdent når jeg har gjort noe dumt.

Anonymkode: 65e3a...469

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg er ganske lei av at kjæresten ikke er på min side mesteparten av tiden.  Når det har skjedd noe negativt skal han alltid unnskylde det. Personen hadde sikkert en dårlig dag, han/hun mente det ikke, sånt som skjer, neste gang ditt og datt osv.  Han skal alltid være så nøytral på alle områder. Noen gang hadde det vært fint å fått støtte på ting.  Kjenner at jeg mister følelsene.  Jeg vil ha en som står ved min side.  Da mener jeg selvfølgelig ikke i situasjoner der jeg har vært urimelig. 

Noen som har det slik med sine partnere? 

Anonymkode: 8319d...ca7

Ekser var aldri sånn. Kjæresten var ikke sånn i starten, men etter at vi fikk barn så har vi vært et skikkelig team! 

Om noen er frekke mot meg nå så blir de satt på plass tvert. Han beskytter meg og passer på meg. Han sørger for at jeg har det bra før han selv. 

Anonymkode: 52e2b...999

Skrevet

Vel... kanskje du overdramatiserer og aldri ser dine egne feil? Kanskje han egentlig mener du har skyld i en krangel eller at han ikke ser hvorfor du reagerer slik? Kanskje det egentlig er du som har en dårlig dag eller er gretten? 

Anonymkode: fa125...c8a

• Liker 2
Gjest Lille Potet
Skrevet

Kanskje det er hans måte å støtte deg på - forsøke å muntre deg opp med å se situasjonen fra en annen side. 

Min mann er lik. Noen ganger ber jeg han om å føle med. Da hermer han etter meg mens han ler, type: faen satans i helvetes dritfolk! Sånn? Bedre nå?

Jeg banner, det gjør ikke han. Det er såpass komisk at da glemmer jeg hele greia og ler i stedet. 

Skrevet
6 minutter siden, Lille Potet skrev:

Kanskje det er hans måte å støtte deg på - forsøke å muntre deg opp med å se situasjonen fra en annen side. 

Min mann er lik. Noen ganger ber jeg han om å føle med. Da hermer han etter meg mens han ler, type: faen satans i helvetes dritfolk! Sånn? Bedre nå?

Jeg banner, det gjør ikke han. Det er såpass komisk at da glemmer jeg hele greia og ler i stedet. 

Det hørtes nå ut som banning i mine ører...

Anonymkode: a7ce7...0b1

Gjest Lille Potet
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes nå ut som banning i mine ører...

Anonymkode: a7ce7...0b1

😅 Godt sett! 

Skrevet

Han er kjæresten din, ikke pappaen eller psykologen din. Jeg er kvinne og hadde aldri funnet meg i å bli brukt som klagemur av en kjæreste eller tolert forventinger om å ta kampene hans for han. Ser ingen grunner til at menn skal ha andre standarder. 

Anonymkode: 59105...ada

• Liker 1
Skrevet

Hm. Jeg kan strekke meg til å holde meningene mine for meg selv, men får jeg direkte spørsmål så svarer jeg ærlig. Noen ganger så mener man rett og slett ikke det samme, sånn er det bare, det handler ikke om å være vanskelig eller ikke støtte kjæresten. Det er mange andre måter å støtte en partner på enn å jatte med.

Anonymkode: 1864a...a19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...