AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hvorfor har dere i det hele tatt telefon når dere aldri svarer og det aldri er mulig å få tak i dere?! Anonymkode: ab8ae...530 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Del Skrevet 31. oktober 2020 For å ha den på lydløs og se hvem som ringer. Samt alt av some. Anonymkode: e285a...6d4 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Del Skrevet 31. oktober 2020 Internett Anonymkode: 704c5...051 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Del Skrevet 31. oktober 2020 Det er sikkert ikke like viktig for de å snakke med deg når det passer for deg. Jeg ønsker ikke å være tilgjengelig 24/7, og har masse nytte av telefonen min uavhengig av alle inngående meldinger og telefoner. Og tar selvsagt telefonen når det passer, eller noen jeg ønsker å snakke med ringer:) Anonymkode: 700bd...792 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har telefon for å bruke internett, og for å kommunisere med folk når det passer meg. Jeg er ikke så ofte på telefonen, og orker ikke å bli avbrutt i det jeg gjør. Så sjekker heller telefonen innimellom, og svarer når jeg kan/gidder/vil. Anonymkode: 88f59...3fd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. oktober 2020 #6 Del Skrevet 31. oktober 2020 Send melding. Tar kun tlf hvis det er en av mine nærmeste, skolen eller barnehagen. Kjenner jeg ikke nummeret søker jeg det opp og evt ringer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knowem Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 Fordi jeg bruker telefonen når det passer meg og jeg har tid. Har jeg på lyd plinger den i ett og stjeler oppmerksomhet hele tiden, det orker jeg ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Del Skrevet 31. oktober 2020 Fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal ringe, når de like godt kan sende en melding om det det gjelder. Jeg liker ikke snakke i tlf så jeg tar den aldri, ofte ringer folk for si "jeg blir 5 min for sen". Hvor vanskelig er det å bare sende det som melding istedet? Anonymkode: bf264...ac4 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Del Skrevet 31. oktober 2020 Må bruke telefonen sinnsykt mye på jobb, så da er det fantastisk å ikke høre den på kvelden. Sjekker innimellom når jeg føler for det Anonymkode: 5133e...5c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har alltid mobilen på lydløs. Jeg har telefon fordi jeg bruker den til mye annet enn å ringe med. Kan gå flere dager mellom hver gang jeg snakker i telefonen. Ser jeg at noen har ringt så ringer jeg opp igjen, dersom jeg vet hvem det er. Folk som kjenner meg vet at jeg ikke alltid svarer med en gang, men de vet også at jeg ringer opp igjen i løpet av noen timer/neste dag. Anonymkode: bd859...59c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Del Skrevet 31. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har dere i det hele tatt telefon når dere aldri svarer og det aldri er mulig å få tak i dere?! Anonymkode: ab8ae...530 Fordi enkelte faktisk klarer å vise hensyn og ikke belemre kollegaer, familie, venner, medpassasjerer og andre med den hersens ringelyden til alle døgnets tider. Anonymkode: bb583...8c3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Del Skrevet 31. oktober 2020 Fordi jeg vil svare/snakke når jeg vil. Anonymkode: fa716...92c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. oktober 2020 #13 Del Skrevet 31. oktober 2020 Det er frustrerende å måtte ha tak i noen som aldri svarer. Er enig. Hva er poenget med å ha telefon om man aldri er å få tak i? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Del Skrevet 31. oktober 2020 Den er først og fremst et kamera. At det går an å ringe med den er bare "bonus". Anonymkode: 7d423...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #15 Del Skrevet 31. oktober 2020 Gidder ikke være tilgjengelig 24/7, tar bare telefonene når mine nærmeste ringer eller når jeg venter en telefon. Foretrekker sms. Anonymkode: d5ac2...8d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Potet Skrevet 31. oktober 2020 #16 Del Skrevet 31. oktober 2020 99% av anropa er Telenor (selv om jeg har bedt de om å stryke meg og jeg blokkerer fortløpende alle nummerene de ringer i fra) eller Infact. Sms er også bare reklame. Så jeg setter den på lydløs. Jeg svarer på messenger eller e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 31. oktober 2020 #17 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg syns alle skal begynne å ha telefonen på lydløs, så er det ingen som får tak i hverandre. All kommunikasjon skal ta unødvendig lang tid (sende melding, mottaker ser den ikke pga lydløs, vente på svar, mottaker svarer endelig, du ser ikke svaret pga lydløs...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Potet Skrevet 31. oktober 2020 #18 Del Skrevet 31. oktober 2020 3 minutter siden, Uatskillelig skrev: Det er frustrerende å måtte ha tak i noen som aldri svarer. Er enig. Hva er poenget med å ha telefon om man aldri er å få tak i? Kan du ikke sende en sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. oktober 2020 #19 Del Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, Lille Potet skrev: Kan du ikke sende en sms? Jo. Jeg er ikke glad i å snakke i telefonen, så jeg sender alltid sms hvis det ikke haster. Haster det og personen ikke svarer, så er det frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #20 Del Skrevet 31. oktober 2020 De du ikke får tak i et ikke utilgjengelige, de vil bare ikke prate med deg. Slutt å treng deg på folk og bland deg i andres liv - og la folk være i fred. Send melding i steden og vent til du får svar. Er tilgjengelig for de få jeg ønsker å være tilgjengelig for, for andre (som deg sikkert) sitter jeg å ser på at det ringer og venter til det tar slutt så jeg kan bruke mobilen igjen. Tlf er viktigst for kommunikasjon med de nærmeste (mannen etc), kamera, Some, meldinger etc. Ingen skylder deg noe eller er ansvarlige for ditt sosiale behov. Anonymkode: 3e23b...67f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå