AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Min samboer har gjort flere utilgivelige feil. Jeg har underveis besluttet å gå, men klarer ikke. Vi har barn og hus sammen. Så da sitter jeg her med en vond følelse og beste fall halvhjertet innsats i forholdet. Føler jeg lever i et vakum der tiden bare går - får ikke noe ut av livet lenger, kommer liksom ikke igang igjen.. Veldig slitsomt - har noen opplevd det samme? Hva tenker dere? Anonymkode: d0046...b0a
Gidavmeg Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Litt vanskelig å svare på hva du legger i utilgivelig feil. Slår han deg og barna må du gå, helst i går. 3
Gjest H_Marius40 Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Høres ut som du egentlig har gitt opp forholdet, og mentalt sett forlatt din samboer. Men du klarer bare ikke å fullføre det i praksis. Dere bør nok ta en prat om forholdet deres er noe dere egentlig ønsker å satse på.
Milky Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Kommer helt ann på hva disse feilene er. Er uansett veldig få feil jeg ville tolerert og tilgitt.. nå har ikke jeg barn ennå, men er det virkelig best for barna at dere holder sammen og er ulykkelige? Eller er det bedre å gå hver for dere?
Nymerïa Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Er det mulig for deg å bestemme deg for at fra nå av er dere to voksne som bor i samme hus av praktiske grunner? Fokuser på å finne ting i livet ditt som gir deg mening uavhengig av han, slik at du har et solid fundament den dagen dette ikke går lenger. Begynn å planlegge økonomien din som enslig hvis du ikke har det i orden. Ta tak i andre praktiske ting som hindrer deg i å bryte opp.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Barn og hus høres mest ut som vikarierende grunner som gjør det lett å rettferdiggjøre at du blir i et forhold ingen av dere voksne har det bra i. Det er alltid bedre å være alene enn i ett dårlig forhold. Når du ikke lenger gidder jobbe for forholdet du er i pga svik, er det på tide å pakke snippsekken. Kvinner tilgir alt for mye og bremses alt for mye at de nærmest er villig til å sove på spiker fremfor å sove alene. Anonymkode: 521c7...196 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå