Gjest peon Skrevet 31. juli 2005 #1 Del Skrevet 31. juli 2005 Vi holder på å innrede barnerom. Der har vi malt panel i taket, "hvitvasket" furugulv og etter planen malt panel på veggene. Men nå har jeg begynt å lure litt.. Tror dere det vil bli for mye panel, selv om alt er malt, slik at vi burde sette gips på en vegg for å "roe det ned". Eller tror dere det vil virke mer rotete med både slette og panelte vegger i samme rom?? Er selv glad i en enkel, personlig, nostalgisk og noe shabby stil, men klarer ikke bestemme meg for hva som blir penest.. Glad for synspunkter på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 31. juli 2005 #2 Del Skrevet 31. juli 2005 Dette kommer jo helt an på smak. Vi har paneltak, panelvegger og gråbrunbeiset parkett i alle rom utenom do, bad og vaskerom. I stua har vi forresten ikke paneltak, men gips....det skyldes kun at lengden på stua var så lang at vi måtte ha lagd skjøt på panelen (og det ville vi ikke). Jeg synes det er penest med likt materiale på veggene, men igjen...smak og behag. For meg er veggene kun en bakgrunn for noe annet....vil man ha variasjon...så mener jeg at det bl.a. kan gjøres i form av bilder eller collager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå