AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Dere som hater tatoveringer kan la være å svare. Anonymkode: 7f08b...85e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Jeg har halv, overarmen og litt skulder men blir vel å bygge på til full. Jeg går med t-skjorte og 3/4 armer på jobb. Bryr meg ikke om det 😊 får stort sett nye hyggelige tilbakemeldinger hver gang Anonymkode: 97a50...053 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Jeg har ikke sleeve enda, men holder på. Jobber innen helse, på sykehjem. Går ikke med langermet. Om jeg får kommentarer på det så er det som oftest positive. Jeg jobber med pasienter med demens og det er overraskende mange som syns det er kult/pent. Har hendt når noen har vært sinte på meg at de kan si noe sånt som "og forresten tatoveringene dine er dritstygge", men det tar jeg med et smil, det er litt morsomt. Siden jeg har en fremtid innen helse og skal jobbe med mennesker er jeg veldig forsiktig med hva jeg tatoverer. Folk kan bli støtt av mye rart og religiøse og hatefulle ting tatoverer jeg så klart ikke, samt kulturelle elementer og ting som kan oppfattes negativt. Verdt å ha i bakhodet. Anonymkode: 254d3...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå