AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 En jeg liker godt som jeg er sammen med av til, overser meg når vi er på samme sted ute blant folk. Jeg snakker da om små lokale arrangement. Han gir alle andre oppmerksomhet og er veldig hyggelig og omgjengelig. Meg ser han ikke på en gang. Jeg har konfrontert han med det, men da blir han bare sur og mener jeg har problemer. Hvorfor er han sånn? Anonymkode: db93c...826
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 He is not that info you. Du er kjekk å ha i senga, men vil ikke bli sett med deg, i tilfelle ei bedre skulle være interessert. Venter på noe bedre... La han gå... Anonymkode: a525e...b83 10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: He is not that info you. Du er kjekk å ha i senga, men vil ikke bli sett med deg, i tilfelle ei bedre skulle være interessert. Venter på noe bedre... La han gå... Anonymkode: a525e...b83 Er ikke det at han sjekker opp damer som er problemet. Han snakker mest med menn.. Det er som at han er usikker på hvordan han skal oppføre seg rundt meg. Føler at han ikke respekter meg. Anonymkode: db93c...826
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Han virker ikke å ha den største respekten for deg. Han tester grensene dine ved å behandle deg vekselvis dårlig. Jo mer du tåler jo mer vet han st han kan komme unna med. Han skjønner at han kan ligge med deg men ikke gi deg mer. virker ikke som om du respekterer deg selv, når du lar han behandle deg på den måte. Du fortjener så mye mer❤️ Anonymkode: 75431...e3a 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det at han sjekker opp damer som er problemet. Han snakker mest med menn.. Det er som at han er usikker på hvordan han skal oppføre seg rundt meg. Føler at han ikke respekter meg. Anonymkode: db93c...826 Handling betyr mer enn ord, og ut fra handlingene hans er det lett å forstå hva han tenker om deg. Finn deg en fin fyr som behandler deg godt. Anonymkode: e7053...df3 4
Maleficenta Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg liker godt som jeg er sammen med av til, overser meg når vi er på samme sted ute blant folk. Jeg snakker da om små lokale arrangement. Han gir alle andre oppmerksomhet og er veldig hyggelig og omgjengelig. Meg ser han ikke på en gang. Jeg har konfrontert han med det, men da blir han bare sur og mener jeg har problemer. Hvorfor er han sånn? Anonymkode: db93c...826 Han virker som å ikke vil bli sett med deg av en grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det at han sjekker opp damer som er problemet. Han snakker mest med menn.. Det er som at han er usikker på hvordan han skal oppføre seg rundt meg. Føler at han ikke respekter meg. Anonymkode: db93c...826 Sier ikke at han sjekker opp damer heller. Han vil bare ik vise seg med deg, i tilfelle noe bedre skal dukke opp. Han vil fremstå som single både overfor kompisene og potensielle andre. Hvis du mener det er fordi han er usikker, og allerede vet svaret, hvorfor spør du her da? Anonymkode: a525e...b83 6
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du mener det er fordi han er usikker, og allerede vet svaret, hvorfor spør du her da? Anonymkode: a525e...b83 Skjønte ikke den.. Men ja, tror dere har rett. Han vet at han kan få meg. Men det er rart, for noen ganger kan han være varm også, selv om vi er med disse folkene. Hans folk er ikke så begeistret for meg. De er litt sånn «elite» på en måte. Ovenfra og ned. Jeg snakker med dem likevel, men merker det er en litt falsk tone der. Han sier han er glad i meg, men han oppfører seg som en dust når han bare overser meg, og fikser drikke til alle bord f.eks., unntatt mitt... Anonymkode: db93c...826
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Men du føler at han ikke respekterer deg, og da burde du heller ikke være sammen med ham. Hvis hans venner tror de er en "elite" som kan være nedlatende mot deg, hvorfor står han ikke opp for deg? I stedet behandler han deg respektløst for å tekkes vennene sine. De er prioritert foran deg. Anonymkode: e7053...df3 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Handling betyr mer enn ord, og ut fra handlingene hans er det lett å forstå hva han tenker om deg. Finn deg en fin fyr som behandler deg godt. Anonymkode: e7053...df3 DETTE! Anonymkode: 4a0f3...8ad 1
Rosatoast Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Han viser jo ganske tydelig at han ikke er interessert i deg. Han vil ikke være eksklusiv med deg, og han er singel (i store bokstaver). At du har konfrontert han med det, viser at du er ganske desperat - og han mener virkelig du har problemer. Siden dere ikke holder på en gang. Hvor gamle er dere? Det kan ha mye å si det også Endret 31. oktober 2020 av Rosatoast 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 7 minutter siden, Rosatoast skrev: Han viser jo ganske tydelig at han ikke er interessert i deg. Han vil ikke være eksklusiv med deg, og han er singel (i store bokstaver). At du har konfrontert han med det, viser at du er ganske desperat - og han mener virkelig du har problemer. Siden dere ikke holder på en gang. Hvor gamle er dere? Det kan ha mye å si det også Hvorfor kan du så sikkert påstå at jeg har problemer? Og hvorfor er det feil å snakke med ham om det? Vo er mellom 30 og 50 år en plass. Anonymkode: db93c...826
Rosatoast Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du så sikkert påstå at jeg har problemer? Og hvorfor er det feil å snakke med ham om det? Vo er mellom 30 og 50 år en plass. Anonymkode: db93c...826 Fordi dere holder ikke på, dere er begge single og har ingen romantisk relasjon. Jeg hadde oppfattet dette som svært kontrollerende, desperat og relativt tafatt - hvis jeg var han, og ble konfrontert om at jeg blir oversett av han i offentligheten!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 30 og 50 en plass??? Tenkte dette var snakk om 19-20-åringer jeg... Herregud, voks opp!! Anonymkode: a525e...b83 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 13 minutter siden, Rosatoast skrev: Fordi dere holder ikke på, dere er begge single og har ingen romantisk relasjon. Jeg hadde oppfattet dette som svært kontrollerende, desperat og relativt tafatt - hvis jeg var han, og ble konfrontert om at jeg blir oversett av han i offentligheten! «Holde på» høres jo bare ut som man har sex.. Hva legger du i begrepet? Anonymkode: db93c...826 1
Rosatoast Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Holde på» høres jo bare ut som man har sex.. Hva legger du i begrepet? Anonymkode: db93c...826 Holder på betyr ikke "å ha sex" nei, det betyr at man er i en startfase eller "prøvefase" som utvikler seg til et fast forhold. "Bare sex" betyr fuckfriends, eller "bare sex"....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 30 og 50 en plass??? Tenkte dette var snakk om 19-20-åringer jeg... Herregud, voks opp!! Anonymkode: a525e...b83 Ja, du kan så si. Er ikke helt sånn jeg hadde sett for meg tilværelsen heller. Jeg er mor, har god utdanning, fast jobb, eier bolig. Har ett eneste langvarig forhold bak meg. Er veldig lite drama rundt meg. Har ikke opplevd noe lignende kan man si. Ikke en drømmesituasjon dette. Men sånn er det altså. Kan ikke være like vellykket i alle situasjoner 😊 Anonymkode: db93c...826
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønte ikke den.. Men ja, tror dere har rett. Han vet at han kan få meg. Men det er rart, for noen ganger kan han være varm også, selv om vi er med disse folkene. Hans folk er ikke så begeistret for meg. De er litt sånn «elite» på en måte. Ovenfra og ned. Jeg snakker med dem likevel, men merker det er en litt falsk tone der. Han sier han er glad i meg, men han oppfører seg som en dust når han bare overser meg, og fikser drikke til alle bord f.eks., unntatt mitt... Anonymkode: db93c...826 Vil du virkelig ha sånne bedritene mennesker i livet ditt? Kutt dem ut alle sammen. Livet er for kort til å kaste bort på falske idioter. Anonymkode: 91770...3a9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #19 Skrevet 31. oktober 2020 4 minutter siden, Rosatoast skrev: Holder på betyr ikke "å ha sex" nei, det betyr at man er i en startfase eller "prøvefase" som utvikler seg til et fast forhold. "Bare sex" betyr fuckfriends, eller "bare sex".... Ok, da er det din definisjon, og jeg er enig med deg. Dette er et ff-forhold, men jeg vil nok mer enn han, og derfor blir jeg skuffet. Likevel tenker jeg at vi må kunne omgås på en respektfull måte. Man kan ikke overse hverandre i det ene øyeblikket og være samboer i det andre.. Anonymkode: db93c...826
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #20 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du virkelig ha sånne bedritene mennesker i livet ditt? Kutt dem ut alle sammen. Livet er for kort til å kaste bort på falske idioter. Anonymkode: 91770...3a9 Skulle ønske jeg klarte å tenke som deg 😌 Anonymkode: db93c...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå