Gå til innhold

Hva hvis de som er diagnosert scisofreni egentlig ikke er syke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen mennesker ser jo både tusser, troll, spøkelser, demoner og mye annet. Kan det tenkes at de regelrett kun har evnen til å se alt vi andre ikke har sett hittil?

Ifølge lysarbeidere med kontakt med det vi ville kalt jesus og aliens, skal vi nemlig få se alt dette selv nå som vi skal inn i den 5te dimensjon både jorden, dyrene og menneskene.

Noen tanker?

Anonymkode: 23c8a...758

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det gjerne er flere diagnosekriterier enn å evt se tusser, troll, spøkelser og demoner?

Anonymkode: 8acfc...ab3

• Liker 5
Skrevet

Har du egentlig noe peiling på diagnosen, TS? Får inntrykk av at du ikke har det nemlig, og da ser jeg ikke vitsen med denne diskusjonen heller.

Anonymkode: 0e79c...aa6

• Liker 2
Skrevet

Alle diagnoser som ikke har en konkret biomarkør vil jo ha en viss prosent med mennesker som er feildiagnostisert. 

Anonymkode: 4c156...b1c

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen mennesker ser jo både tusser, troll, spøkelser, demoner og mye annet. Kan det tenkes at de regelrett kun har evnen til å se alt vi andre ikke har sett hittil?

Ifølge lysarbeidere med kontakt med det vi ville kalt jesus og aliens, skal vi nemlig få se alt dette selv nå som vi skal inn i den 5te dimensjon både jorden, dyrene og menneskene.

Noen tanker?

Margit Sandmo skal ha vært vurdert som psykisk syk, men det ble avklart at hun er ikke syk, men synsk. Jeg har tenkt samme selv TS

Anonymkode: 9f93b...519

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Margit Sandmo skal ha vært vurdert som psykisk syk, men det ble avklart at hun er ikke syk, men synsk. Jeg har tenkt samme selv TS

Jeg har ei venninne som har diagnosen og hun forklarer at hun fikk det nettopp pga disse tingene hun så og som gjorde henne hysterisk redd. Nå er hun mer nummen, men slipper altså å se alt dette pga medisinene. Men hun må ha nye typer medisiner etterhvert for de gamle mister "effekten". 

Har ikke snakket med henne om 5D og slikt.

• Liker 1
Skrevet

Hjernens og underbevisstheten kraft til å manifestere det vi er mest redd for, eller at det er et hull mellom underbevisstheten og bevisstheten som ikke skal være der? Jeg tror man kan være synsk. Jeg tror man som schizofren i de første fasene kan se ting fra en annen verden, men at når sykdommen blir verre så er det hjernen som dikter og dikterer.

Anonymkode: e7934...282

Skrevet

Nei, folkens. Hallo 🙄 Kanskje lese dere opp litt om schizofreni og komme tilbake igjen? Det er en alvorlig psykisk sykdom som ikke bare går ut på å se «tusser og troll» og det har i alle fall ingenting med å være synsk å gjøre. Det er ganske jævlig faktisk.

Anonymkode: d8113...e82

• Liker 3
Skrevet

Det er så mange andre kriterier for den diagnosen enn å se "tusser og troll". Med en slik påstand kan du ikke mye om diagnosen og bør lese deg opp før du starter en diskusjon. 

Anonymkode: 81753...40a

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, folkens. Hallo 🙄 Kanskje lese dere opp litt om schizofreni og komme tilbake igjen? Det er en alvorlig psykisk sykdom som ikke bare går ut på å se «tusser og troll» og det har i alle fall ingenting med å være synsk å gjøre. Det er ganske jævlig faktisk.

Den enkleste diagnosen for psykiatere å diagnostisere

Skrevet
På 31.10.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Hvem avklarte det? 

Anonymkode: 747a7...34a

• Liker 1
Skrevet

Tenkjer du at dei faktisk genuint ser døde folk og sånt? Og at verden mistolker dei?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, mammahjarte skrev:

Tenkjer du at dei faktisk genuint ser døde folk og sånt? Og at verden mistolker dei?

Jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken. Hva om det de ser faktisk er der? Eller hva om de synske som ble brent på bål tidligere egentlig bare hadde schizofreni og var syke?

Anonymkode: 6178b...0aa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Airman skrev:

Den enkleste diagnosen for psykiatere å diagnostisere

... Javel? Og?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

... Javel? Og?

Gå tilbake til åpningsinnlegget og les deg opp på diagnosekriteriene. 

Skrevet

Hva om de som den gemene hop mener er schizofrene ikke er det? 

Skrevet
7 timer siden, Airman skrev:

Gå tilbake til åpningsinnlegget og les deg opp på diagnosekriteriene. 

Skjønte du ikke utifra innlegget mitt at jeg har lest meg opp på diagnosen? Jeg foreslår jo til de andre at de burde lese seg opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...