Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en småby der alle kjenner alle. 
hver (Spesielt) helg legger folk ut på SoMe.. toppturer, mat kamera, venninne lunsj, flinke barn osv. Hele helgen er dokumentert. 
supert og tipp topp for de som får noe ut av dette og som føler seg bedre med flere likes.. 

i dag har jeg vasket vinduer i hele huset, lagd en fantastisk skalldyr middag for meg og min kjære, barna har Halloween party med venner og vi nyter helga. 
Det gir meg ingenting å fotografere maten for å legge ut, ta bilder av pyntet barn med vennenne sine osv. Kjenner jeg behov for privatliv.. hele byen trenger ikke vite hva jeg har spist til middag i dag, jeg trenger ikke imponere noen, jeg vil være mentalt tilstede under middagen og fokusere på vårt liv. 
deler på SoMe en sjelden gang, men kjenner mer og mer behov for privatliv nå som jeg er 40.. 

Anonymkode: b0b5d...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okidoki. Takk for at du informerer

Anonymkode: d833b...c75

• Liker 5
Skrevet

La være da?

Anonymkode: 5b4e5...964

• Liker 1
Skrevet

Jeg er som deg TS, men jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden?

• Liker 2
Skrevet

Det er bare å kutte ut og slette alt av SoMe hvis du er lei. Jeg gjorde det for noen år siden, har ikke angret hittil 😊 

Anonymkode: 3d179...f9e

Skrevet
4 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg er som deg TS, men jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden?

Bar emigrer tanker og vil gjerne høre andres tanker og erfaringer rundt dette med SoMe.. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bar emigrer tanker og vil gjerne høre andres tanker og erfaringer rundt dette med SoMe.. 

Jeg er som deg og syns det er fint å bli påminnet at det finnes noen igjen som tenker som meg:) Jeg har ikke noe some og føler null interesse av å følge andres liv selvom det sikkert er andre interessante ting å holde på med der:)

Skrevet

Jeg poster sjeldent noe på SoMe, men innimellom (et par ganger i året) så kommer det noen innlegg med bilder fra f.eks., jul, høytider, familieselskaper eller toppturer. Jeg ser ikke på det som å utlevere privatlivet, men å skulle dokumentere alt jeg gjør, nei, det orker jeg faktisk ikke. Virker slitsomt å føle behov for å legge ut alt.

Skrevet

Fasade, den jævla fasaden alle er så oppheng i å opprettholde! 

Det skriker "se så flinke og perfekte vi er" 🤮

Anonymkode: 58eac...ce4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fasade, den jævla fasaden alle er så oppheng i å opprettholde! 

Det skriker "se så flinke og perfekte vi er" 🤮

Anonymkode: 58eac...ce4

Helt enig! Det er så flaut, og en gjennomskuer hva folk prøver på. 
når vi pusset opp stua i sommer var jeg ekstremt fornøyd, sendte noen bilder underveis til familie og nære venner. Vil faktisk ikke at hele verden skal se stua vår. Enkelte legger ut alt av huset sitt, soverommet, senga, barna- ALT! 
det er så mange mennesker som søker oppmerksomhet og bekreftelse. 
naboen vår på SoMe: min datter har baket verdens deiligste boller, hjerte og kliss klass.. 

dagen etter i lunsjen på jobb: faen.. kom hjem i går og dattera har rotet til hele kjøkkenet og det såg ikke ut!!! Jeg måtte rydde osv...  🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...