AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg forsøker å hjelpe ei venninne. Hun har en Iphone 5S som hun har glemt koden til. Hun har vært i kontakt med butikken der den ble kjøpt, men fikk til svar at de ikke kunne hjelpe, og ble fortalt at selv ikke politiet klarer å åpne en Iphone uten riktig kode. Finnes det noen som har tips eller råd? Hvis du ikke har råd/tips, så unnlat å kommentere. Jeg gidder ikke folk som spekulerer i hvorfor hun har glemt koden, om det er en stjålet telefon, eller annet oppgulp som ikke angår saken. Takk for svar :) Anonymkode: 89f27...114
Troyamin Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Har vanlig android tlf, så usikker på om dette gjelder iPhone. Men ta kontakt med telefonselskapet hun bruker. Få nytt sim-kort. Dette sendes til hennes folkeregistrerte adresse.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 31 minutter siden, Troyamin skrev: Har vanlig android tlf, så usikker på om dette gjelder iPhone. Men ta kontakt med telefonselskapet hun bruker. Få nytt sim-kort. Dette sendes til hennes folkeregistrerte adresse. Det hjelper ikke å bytte sim-kort, hvis iphonen har kode. Da er det telefonen som er låst, ikke selve sim-kortet. Jeg har ulik kode på sim-kort og for å låse opp tlf. Anonymkode: aecbc...9a1
petterm Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Kanskje dette hjelper? https://support.apple.com/no-no/HT204306 1
trøndermann38 Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Du må hard reset slik at den blir som da den ble kjøpt, husker ikke hvordan det gjøres på iphone men bare å google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå