AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Tenker litt på de som når vi var rundt 20 år, da var det noen jenter og gutter som hadde en umettelig appetitt på sex. Var man på byen og hadde lyst på sex, så var det alltid noen man kunne satse på som var bankers. Etter hvert ble de jo kjent litt for dette.. og mye historier gikk. Nå 20 år etter isch har de døtre/sønner,, og da tenker jeg litt er du like kåt som det din mor var på den tiden.. Er det threesome og full pakke - erru like gæern ? Så er dette genetisk/arvelig tro ? tenker en mor / far på ... hva driver barna med... selv var jeg jo ganske vill... :) Anonymkode: 89168...48e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Usj, jeg har ikke lyst til å tenke på mor mi på den måten 🙈😅 Anonymkode: 2a7ff...4ef
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Moren min hatet alt som hadde med sex å gjøre. Jeg er derimot svært seksuell. Anonymkode: 2ad69...bdf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Ha ha æsj det vil jeg faktisk ikke vite, hverken om min mor eller datter 🤢. Anonymkode: b4944...59d 1
Milky Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Håper virkelig ikke det... kan ikke og vil ikke se for meg mine foreldre holde på som jeg gjør Endret 31. oktober 2020 av Badbunny 1
Dominas leketøy Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, Badbunny skrev: Håper virkelig ikke det... kan ikke og vil ikke se for meg mine foreldre holde på som jeg gjør Tenkte akkurat det samme.... 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Ja, kåthet er arvelig. Faktisk har forskning vist at de kåteste er de som får flest barn. Hvem skulle trodd? Anonymkode: 7493b...dcf
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kåthet er arvelig. Faktisk har forskning vist at de kåteste er de som får flest barn. Hvem skulle trodd? Anonymkode: 7493b...dcf Hvilken forskning er dette ? Link? Anonymkode: 7b7d4...f5b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Det er mer sosialt arvelig enn genetisk. Anonymkode: 7b7d4...f5b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mer sosialt arvelig enn genetisk. Anonymkode: 7b7d4...f5b Eller ikke kåthet i seg selv, men det å ligge med mange, som ofte kan handle om andre ting enn kåthet. Anonymkode: 7b7d4...f5b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvilken forskning er dette ? Link? Anonymkode: 7b7d4...f5b Trenger du forskning for å vite at hvis foreldrene dine ikke hadde vært kåte, ville du ikke eksistert? Anonymkode: 7493b...dcf
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger du forskning for å vite at hvis foreldrene dine ikke hadde vært kåte, ville du ikke eksistert? Anonymkode: 7493b...dcf Når man påstår at det finnes forskning som sier at de kåteste menneskene får mest barn er det greit å spørre om kilder. Dette tror jeg ikke på, med mindre jeg får bevis på slik forskning da Hvor mye sex man har eller hvor kåt man er (kan være kåt uten å ha mye sex med andre også), hat ingenting å gjøre med hvor mange barn man får. Syns det er dumt at noen «lyver» om at påstandene sine blir støttet av forskning. De fleste er nok kåte ja, og jeg forstår at jeg helt sannsynlig ikke hadde eksistert dersom foreldrene mine var kåte. Men det er jo ikke slik at kvinnen trenger å være kåt for å bli gravide. Anonymkode: 7b7d4...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå