AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Dere menn - når har dere opplevd å få helt spontan reisning? Andre situasjoner enn i sengen? For eksempel ved helt tett kroppskontakt med en søt jente? Eller bare ved synet.? Er kanskje ikke hel alene om det. Hilsen voksen mann Anonymkode: 144e0...988
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Som helt ung mann opplevde jeg dette i både passende og upassende situasjoner. Også uten noe som helst erotisk stimuli. På bussen, skolen +++. Etter som årene har gått må det mer til. Gjerne en åpenbar forventning om sex eller direkte stimuli. Nå har jeg ikke kroppskontakt med jenter heller for tiden. Det ville vel vært upassende for en halvgammel gubbe. Det nærmeste jeg kommer spontane ereksjoner for tiden er vel om natta/morgenen. Anonymkode: 03f66...e45 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som helt ung mann opplevde jeg dette i både passende og upassende situasjoner. Også uten noe som helst erotisk stimuli. På bussen, skolen +++. Etter som årene har gått må det mer til. Gjerne en åpenbar forventning om sex eller direkte stimuli. Nå har jeg ikke kroppskontakt med jenter heller for tiden. Det ville vel vært upassende for en halvgammel gubbe. Det nærmeste jeg kommer spontane ereksjoner for tiden er vel om natta/morgenen. Anonymkode: 03f66...e45 Ikke om du ser en jevnaldrende flott dame heller? Det e r riktig nok færre sjanser for kroppskontakt med hvem som helst når man blir godt voksen. Anonymkode: 144e0...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå