AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Når kjæresten og jeg ble sammen hadde han snappet litt med moren til en venn av sønnen, og de hadde en god tone på mld. Litt rart da de egentlig ikke var venner. Men, når jeg fant ut av det ga han seg, selvom han ikke skjønte at det var rart. Han skjønte heller ikke hvorfor jeg ikke likte det. hun var veldig ivrig på snap og sendte han bikinibilde til slutt. han har skjønt at jeg ikke liker at de har kontakt, så han prøver å unngå denne moren. Men de har møttes litt i det siste da barna har lekt sammen. Og nå ser jeg plutselig at han har likt hennes bilde på Instagram når sønnen hennes hadde bursdag i går. Kjenner det irriterer meg og jeg har lyst til å si noe, også bare for å vise at jeg har sett det. Skjønner ikke hvorfor han føler han måtte gjøre det? Er det bare for at jeg ikke skal kunne si hvem han kan ha kontakt med og ikke? Anonymkode: 1672b...ecc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Han likte et bilde av et barns bursdag. Gi deg. Du drar sjalusien for langt nå Anonymkode: 64a71...3b5 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Han har kun likt ett bildet av ett barn som har bursdag, det er rett og slett drøyt og tåpelig at du reagerer på dette.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Ts her jo dere kan godt si at det kun er bilde av ett barn som har bursdag. Men barnet merker jo ikke noe til disse «likes», er jo moren du pleaser ved å gjøre det. Han pleier aldri å like sånt på some, og merkelig at han nå gjør det med henne. Dette er en han gikk over grensen med når vi ble sammen , var litt for ivrig på mld og snap m henne. Anonymkode: 1672b...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå