Gå til innhold

Mor som viser omsorgssvikt fikk foreldreansvaret. Sønn vil bo hos far.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far fremstår som en fjott. Tufsete og legger det attpåtil ut på nett. Virker helt klart som om mor er den voksne her. 

Anonymkode: dec4b...d06

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Far fremstår som en fjott. Tufsete og legger det attpåtil ut på nett. Virker helt klart som om mor er den voksne her. 

Så du videon i det hele tatt? Moren slår. Sønnen er jo redd for å være der. Mannen med briller er jo stefaren. 

Anonymkode: 2a2fa...099

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du så hele videoen på 3 min.? 😅

Anonymkode: 2e1bd...563

Skrevet

Stemoren min som slår min lillebror får ha 50% samvær. Barnevernet utreder i evigheter. Så dette tror jeg absolutt er mulig. 

Anonymkode: feffe...2f2

Skrevet

Min voldelige far, som var glad i fysisk avstraffelse, fikk 50% samvær her. Så videoen stemmer nok. 

Anonymkode: 4d864...3c9

Skrevet

Dette er jo bare trist. Men han er nå 21år og kan gjøre hva han vil. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stemoren min som slår min lillebror får ha 50% samvær. Barnevernet utreder i evigheter. Så dette tror jeg absolutt er mulig. 

Anonymkode: feffe...2f2

Dersom barn er utsatt for vold hos en forelder, er det den andre forelderen som har ansvar for å beskytte barnet og eventuelt gå til sak om omsorgen. Dette reguleres av barneloven og har ingenting med barnevernet å gjøre. De kommer først inn som ansvarlige om begge foreldrene er udugelige...

Anonymkode: fe6fa...a96

• Liker 1
Skrevet

Faren vår var voldelig mot både mor og bror i 30 år! Politet var på døren mange ganger grunnet husbråk i oppveksten! Aldri skjedde det noe og barnevernet visste mye.. 

Når mamma ble banket kraftig reagerte ikke barnevernet da heller.. Det var på 90 tallet men far har vært i bilde helt til vi kuttet han ut i voksen alder! 

Filmen stemmer nok!

Anonymkode: 3ba69...44d

Skrevet

Voldelige foreldre burde miste all omsorgsrett! 

Anonymkode: 2a2fa...099

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...