Lisa Rowe Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg skal ha en liten halloween-filmkveld med meg selv i kveld, og sitter å tenker på hva jeg skal kjøpe av snacks. Jeg liker ikke godteri eller sjokolade, og er egentlig ganske lei av bare potetgull/popcorn også. Har dere noen gode tips - hva pleier dere å kjøpe når dere skal ha filmkvelder og kose dere?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Et alternativ kan vel være et kakestykke, du kan lage eller kjøpe ferdig i butikken. Eller is, det er jo god kveldskos. Anonymkode: bf0be...26b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Fruktsalat! Anonymkode: 03bc5...3ea 1
Morten1 Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Spekemat Noen koser seg med grønnsaker 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Egentlig det meste av dessertmat må kunne brukes som kveldskos, du får jo også ferdige kjøpt porsjonspakker av crème brule, karamellpudding, sjokoladepudding og sånt. Eller du kan spise nachos med dip, typ guacamole, salsa, ostedip Anonymkode: bf0be...26b 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, Morten1 skrev: Spekemat Noen koser seg med grønnsaker Grønnsaksstaver med dip er godt Anonymkode: bf0be...26b 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Ost og kjeks. Anonymkode: a3502...b32 7
Milky Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 Nachos med guacamole eller salsa fruktsalat eller gele med vaniljesaus ben&jerrys is, finnes mange uten sjokolade Nøtter og tørket frukt 2
Lisa Rowe Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Egentlig det meste av dessertmat må kunne brukes som kveldskos, du får jo også ferdige kjøpt porsjonspakker av crème brule, karamellpudding, sjokoladepudding og sånt. Eller du kan spise nachos med dip, typ guacamole, salsa, ostedip Anonymkode: bf0be...26b Skulle vel spesifisert at jeg ikke har en sweet-tooth i det hele tatt, er nesten litt rart, men blir kvalm bare av å tenke på godteri, kaker og sukker. Men nachos med dip var en veldig god idé! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 Nøtter osv, ost og kjeks, kake, minitapas eller bestille junk/sushi om du vil ha mat🥰 Anonymkode: 91a6a...88e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Oppskjærte grønnsaker med holiday-dip! Anonymkode: da0d8...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 Pistasjnøtter? Grønnsaksstaver med dip som noen over her foreslo? Tapas (oliven, spekeskinke, etc.)? Ost og kjeks, som noen andre her også foreslo? Anonymkode: 6da13...3fb 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Oppkuttet grønnsaker(Gulrøtter,paprika,agurk,reddiker,blomkål,brokkoli,sukkererter etc) med hummus Rista kikerter Anonymkode: 74423...e33
Ariana807 Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 36 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Jeg skal ha en liten halloween-filmkveld med meg selv i kveld, og sitter å tenker på hva jeg skal kjøpe av snacks. Jeg liker ikke godteri eller sjokolade, og er egentlig ganske lei av bare potetgull/popcorn også. Har dere noen gode tips - hva pleier dere å kjøpe når dere skal ha filmkvelder og kose dere? Jeg er glad i druer, bær, melon for søtt og dipp og grønnsaker, bruker gjerne blomkål, sukkererter, gulrøtter og kålrot 😄 Om du har litt loff liggende, eller kjøper inn et av de billige du finner i butikken. Er set godt å ha hjemmelaga krutonger. Godt med olje, og hva enn av krydder man ønsker, inn i ovenen (usikker på temperatur og tid, men google kan sikkert svare) 😄
Brunhilde Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 I kveld skal jeg ha salte kjeks med blåmuggost og frukt sammen med en flaske vin. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 Dadler med bacon surret rundt og stekt i ovnen😋Bruk en halv daddel, da det er søtt nok. Må si jeg er grønn av misunnelse når du skriver at du ikke liker søtsaker. Skulle ønske jeg hadde det sånn. Anonymkode: ff131...e34 2
stan Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 Solsikkefrø? Det er mye brukt som snacks omkring i verden. Smaker ganske bra, og prosessen med å fjerne skallet gjør at man ikke egentlig rekker å spise så mye.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 Pepperkaker med blåmuggost Chilinøtter Sprøstekte krydrede kikerter. Sunt også! Anonymkode: 28f47...442 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #19 Skrevet 31. oktober 2020 45 minutter siden, Lisa Rowe skrev: Jeg skal ha en liten halloween-filmkveld med meg selv i kveld, og sitter å tenker på hva jeg skal kjøpe av snacks. Jeg liker ikke godteri eller sjokolade, og er egentlig ganske lei av bare potetgull/popcorn også. Har dere noen gode tips - hva pleier dere å kjøpe når dere skal ha filmkvelder og kose dere? Vin og blåbær. Uslåelig kombo. Folk undervurderer hvor godt frukt og bær er. Alternativt en god fruktsalat - appelsin med chili, melon med lime, jordbær og krem med appelsinskall, epler med kanel og lønnesirup. Alternativt kan du lage tapas. Melon med skinke, dadler med bacon og valnøtt, patatas bravas, etc. Når jeg skal kose meg er det en bolle pasta og vin. Er det skikkelig fest lager jeg pasta fra bunnen av. Trenger du snack etter det må du lage bedre pasta. Tenker du - hei, det er de dødes dag bare en dag i året og det skal vise på menyen, så kan du lage Pumpkin latte og ha et svært stykke gressskarpai til. Eller tamales, pan de muertos og champurrado om du ikke liker å gå helt USA-crazy i matveien. Anonymkode: 741b6...83b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #20 Skrevet 31. oktober 2020 Tørkede gresshopper Anonymkode: 3d75f...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå