Kjetil E Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Ja idag kom den triste beskjeden om at Sean Connery best kjent som James Bond er død. En stor skuespiller er gått bort. 1
Outlander Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Ja, 2020 suger til det grader. Heldigvis døde han i søvn. Kan ikke tenke meg om en mer verdig dødsfall enn dette for han. 2
Antiviruset Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Ja det blir så konkret når disse store filmstjernene over så mange år går bort. Han ble 90 år gammel så en veldig gammel mann. Fantastisk skuespiller, en av de største i historien. Slekt skal følge slekters gang. Nå er vi i generasjonene bak snart de eldste og det minner oss på at livet ikke varer evig. Rollen hans i de "ubestikkelige" var helt episk og gir meg frysninger på ryggen når jeg tenker på det. Må nesten se filmen atter en gang når vinteren nå senker seg og det kanskje blir tid til det. Endret 31. oktober 2020 av Antiviruset 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 4 minutter siden, Outlander skrev: Ja, 2020 suger til det grader. Heldigvis døde han i søvn. Kan ikke tenke meg om en mer verdig dødsfall enn dette for han. Det er den enste trøsten i hele saken at han hadde ingen smerte og lidet ikke. Men for ett sjokk det var å få vite om det. Anonymkode: 7d96d...ba0
Gjest Blondie65 Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Han fikk et langt og flott liv. Selv om jeg selvsagt synes det er trist når en person som jeg beundrer og liker dør, så er det jo et rikt liv som avsluttes naturlig i en alder av 90 år. Det var langt verre å takle drittåret 2016 da svært mange (David Bowie, Prince og George Michael) av mine helter døde alt for tidlig. R.I.P. Sean Connery.
Kjetil E Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2020 3 minutter siden, Antiviruset skrev: Ja det blir så konkret når disse store filmstjernene over så mange år går bort. Han ble 90 år gammel så en veldig gammel mann. Fantastisk skuespiller, en av de største i historien. Slekt skal følge slekters gang. Nå er vi i generasjonene bak snart de eldste og det minner oss på at livet ikke varer evig. Rollen hans i de "ubestikkelige" var helt episk og gir meg frysninger på ryggen når jeg tenker på det. Må nesten se filmen atter en gang når vinteren nå senker seg og det kanskje blir tid til det. Så aldri De ubestikkelige, men har sterke minner av han fra Rød oktober og I rosens navn. Men da jeg så på TV2 Nyhetskanalen så snakket de om at han hadde spilt en vaktmann på Fornebu i en film. Noen her som kjenner til denne filmen. De sa navnet men husker det ikke. Den var fra 70 tallet. Hvil i fred.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Han lignet faktisk på karakteren i goldeneye 007 nintendo64. Det gjør ikke alle de andre. Jammen så han annerledes ut som gammel, men holdt seg ganske bra. Anonymkode: f7ccf...cba
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han lignet faktisk på karakteren i goldeneye 007 nintendo64. Det gjør ikke alle de andre. Jammen så han annerledes ut som gammel, men holdt seg ganske bra. Anonymkode: f7ccf...cba Beste fps noensinne for oss som ikke spiller fps på pc. Anonymkode: 3777f...0c9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Takk for alt, Sean Connery. Jeg tar et gjensyn med deg i Hitchcocks 'Marnie'. Anonymkode: 4ee39...9f6
NordicViking Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden, Kjetil E skrev: Så aldri De ubestikkelige, men har sterke minner av han fra Rød oktober og I rosens navn. Men da jeg så på TV2 Nyhetskanalen så snakket de om at han hadde spilt en vaktmann på Fornebu i en film. Noen her som kjenner til denne filmen. De sa navnet men husker det ikke. Den var fra 70 tallet. Hvil i fred. Han ble belønnet med en Oscar for rollen i 'De ubestikkelige'. Den filmen du sikter til kan være 'Ransom' fra 1974. (IMDb) 1
jukkapalme Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Veldig trist 💔 Han var ikke bare den originale Bond, men også den beste. Hvil i fred og takk for alt!
Kjetil E Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, NordicViking skrev: Han ble belønnet med en Oscar for rollen i 'De ubestikkelige'. Den filmen du sikter til kan være 'Ransom' fra 1974. (IMDb) Takk
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Han nådde 90 år, så han har levd ett langt og rikt liv. Sov godt Sir Sean
Kniv & gaffel Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 Trist, men ikke overraskende med tanke på den høye alderen hans. Hvil i fred! 🌹
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå