AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg trenger en ny dagkrem med gode anti-age egenskaper. Jeg bruker per i dag syrer,serum, krem etc fra elixir og er fornøyd med det. Men dagkremen er jeg ikke fornøyd med. Jeg vurdere da zo eller paula’s men veldig usikker... Daily fra ZO er jo svindyr, 18-1900 er det vel. Mulig en fra paula’s vil være like god med tanke på at jeg bruker C vit etc under. Noen gode råd? Er 36 btw Anonymkode: 521a7...7da
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 jeg har kremer fra alle merkene du nevner, og er like fornøyd med PC som jeg er med svindyre ZO🤗 synes dagkremen med solfaktor trekker fort inn i huden, og ikke «klisser», som elixir sin. bruker kun PC nå. og sparer mye penger!😀 Anonymkode: 5f8aa...70d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Bruker ZO produkter, er veldig fornøyd med dem. Anonymkode: e3a9a...625
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Hvilke dagkremer har dere fra ZO og PC? Anonymkode: 521a7...7da
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Min erfaring er at ZO er svindyrt og bortkastede penger. Paula's Choice har gode, milde produkter som er BRA for huden din. Vær så snill, ikke kast bort penger på svindyre merker som propper produktene sine full i ting som ikke skal være der. PA er clean og bra. Kjør på. Anonymkode: 11ecf...ba5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at ZO er svindyrt og bortkastede penger. Paula's Choice har gode, milde produkter som er BRA for huden din. Vær så snill, ikke kast bort penger på svindyre merker som propper produktene sine full i ting som ikke skal være der. PA er clean og bra. Kjør på. Anonymkode: 11ecf...ba5 Det ble masse fra Paula’s 😊 jeg tror også ZO er altfor dyrt i forhold til hva man faktisk får Anonymkode: 521a7...7da 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Brukte ZO før, elsket det! Men har gått over til Elixir! Like bra men litt billigere Anonymkode: aa56d...6cd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Bruker serum etc fra Paula, men dagkremen er den hydrating creme fra obagi. Syns den er uovertruffen! Koster rundt 1100. når den er tom skal jeg prøve en av de som @leyglow(svensk beatyinfluenser) på insta anbefaler, Alt annet hun har anbefalt har vært superbra! Går mye i paulas choice men også mye annet, bla funnet verdens beste solkrem via henne. Brukte elixir før og var superfornøyd med det også altså, men fant produkter med mer konsentrerte og aktive virkestoffer via leyglow. Anonymkode: c9810...853
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 Det er faktisk ikke nødvendig at en fuktighetskrem skal koste så mye som 1800 kr. Paulas Choice er det dyreste jeg kjøper av hudpleie. 🤗 Anonymkode: 09899...07c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker serum etc fra Paula, men dagkremen er den hydrating creme fra obagi. Syns den er uovertruffen! Koster rundt 1100. når den er tom skal jeg prøve en av de som @leyglow(svensk beatyinfluenser) på insta anbefaler, Alt annet hun har anbefalt har vært superbra! Går mye i paulas choice men også mye annet, bla funnet verdens beste solkrem via henne. Brukte elixir før og var superfornøyd med det også altså, men fant produkter med mer konsentrerte og aktive virkestoffer via leyglow. Anonymkode: c9810...853 Hvilken solkrem er det? Er alltid på jakt etter en god solkrem, og har ikke funnet en som jeg liker veldig godt! Anonymkode: 263bc...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå