AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Vi er begge 33 år og har ingen barn fra før. Jeg sluttet på p-pillen i april 2019, og det tok ett år før jeg fikk mensen tilbake. Først var den skikkelig ustabil, men nå har de siste tre syklusene vært på 21 dager. Kort, men innenfor normalen. Jeg har drevet med temping i 4 måneder. Torsdag 22. oktober fikk jeg el-slim, lørdag morgen sank temperaturen og søndag morgen skjøt den til værs. Har hatt høy temperatur siden. Fra mandag har jeg hatt ømme brystvorter og pms. Så alt tilsier at jeg hadde eggløsning på lørdag. I natt fikk jeg mensen - som bestilt på dag 22. MEN da har jeg jo en lutealfase på 6 dager.... Har dere noen råd? Jeg er egentlig ganske lei meg, føler at jeg er defekt liksom. Anonymkode: c0fae...c7c
Chara Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Min er på 8/9 dager som også går under defekt lutealfase. Jeg gikk til gynekologen og fikk resept på crinone (progesteronstøtte). Nå har jeg normal lutealfase på 14 dager. Ble gravid med en gang og nå er vesla 18 mnd. 😊 Nå prøver vi på nummer to. 2
Body Lotion Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har også fått progesteronstøtte (crinone), som jeg skal prøve for første gang denne syklusen. Har lutealfase på 4 dager 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 21 minutter siden, Chara skrev: Min er på 8/9 dager som også går under defekt lutealfase. Jeg gikk til gynekologen og fikk resept på crinone (progesteronstøtte). Nå har jeg normal lutealfase på 14 dager. Ble gravid med en gang og nå er vesla 18 mnd. 😊 Nå prøver vi på nummer to. Så godt å høre! TS Anonymkode: c0fae...c7c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 19 minutter siden, Body Lotion skrev: Jeg har også fått progesteronstøtte (crinone), som jeg skal prøve for første gang denne syklusen. Har lutealfase på 4 dager 🙃 Lykke til! Hadde vært gull å høre om det virker 😊🤞 TS Anonymkode: c0fae...c7c 1
Body Lotion Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Hadde vært gull å høre om det virker 😊🤞 TS Anonymkode: c0fae...c7c Skal prøve å huske det! I første omgang håper jeg hvertfall at lutealfasen kommer over 10 dager 😅 Ser ikke for meg at det klaffer med en gang, selv om man kan håpe 😁 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Brukte crinone for å lage begge mine fine små jenter 8-20 dager lutealfase var ikke oppskriften på graviditet. Men klarte det faktisk selv en gang også, men da mistet vi i uke 13, trolig urelatert. Uansett, med crinone etter el ble lutealfasen eksakt 14 dager, det ble noen kjemiske graviditeter og tidlig testing ( i praktisk ble vi gravide hver mnd...), men il en 3-4 sykluser så satt de Veldig glad i dag det ble akkurat de to ❤️ Anonymkode: aa2bb...0b6 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Brukte crinone for å lage begge mine fine små jenter 8-20 dager lutealfase var ikke oppskriften på graviditet. Men klarte det faktisk selv en gang også, men da mistet vi i uke 13, trolig urelatert. Uansett, med crinone etter el ble lutealfasen eksakt 14 dager, det ble noen kjemiske graviditeter og tidlig testing ( i praktisk ble vi gravide hver mnd...), men il en 3-4 sykluser så satt de Veldig glad i dag det ble akkurat de to ❤️ Anonymkode: aa2bb...0b6 Mente 8-10 dager. Anonymkode: aa2bb...0b6
Amatariel Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Høres ut som progresteronstøtte hadde vært til god hjelp for deg TS. Jeg pleide å ha en lutealfase på 10 dager, noe som er helt på grenseland. Men så begynte jeg å spise ren B6-vitamin, da jeg hadde lest at det kunne hjelpe. Og nå har jeg 12 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå