zemer Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #21 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg tenker matbutikk og senter i områder med mye smitte. 1
KvinneguidenBruker Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 På 31.10.2020 den 8.48, zemer skrev: De som jobber i butikk burde da bruke munnbind? De bruker det her i Bergen
KvinneguidenBruker Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 23 timer siden, Example skrev: Å jobbe i butikk er svært tungt arbeid. Å bruke munnbind på gulvet i en butikk, og samtidig bruke munnbind riktig er en vanskelig sak, og lite hensiktsmessig. Munnbind i stoff er mer komfortabelt. Kjøp nok til å rekke å ha 2 per dag og vaske dem. Ansatte i butikkene i Bergen bruker munnbind. Engangs i papir er kjipere å gå med. Anbefaler munnbind i tøy.
MorTil2 Skrevet 1. november 2020 #24 Skrevet 1. november 2020 Mitt inntrykk er at det er for det meste frivillig. Synes selv det er ubehagelig etter kort tid med munnbind,og forstår at mange ansatte velger det bort. De ansatte må være på jobb. Men du og jeg må ikke handle kl 13 på lørdagen. Jeg tenker at jeg som kunde har større ansvar for å hindre smittespredning enn de ansatte. Jeg kan tross alt velge handleturen vekk,eller legge den utenom rushet. 1
Gjest pangolina Skrevet 1. november 2020 #25 Skrevet 1. november 2020 (endret) . Endret 25. november 2020 av pangolina
Example Skrevet 1. november 2020 #26 Skrevet 1. november 2020 13 timer siden, KvinneguidenBruker skrev: Munnbind i stoff er mer komfortabelt. Kjøp nok til å rekke å ha 2 per dag og vaske dem. Ansatte i butikkene i Bergen bruker munnbind. Engangs i papir er kjipere å gå med. Anbefaler munnbind i tøy. To per dag? På en hel arbeidsdag. Har du noen gang jobbet fulle vakter på gulvet i en butikk? Det er gjerne behov for å drikke en del underveis. Men igjen, hvorfor bry seg om effekten av munnbindene, og farene med feilbruk? 3
Fremhevede innlegg