AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Hvorfor klarer jeg ikke å se folk i øynene når dem snakker eller at jeg snakker til dem? Jeg er en mann på nesten 29 år. Føler meg veldig ukomfertabel når jeg prøver. og når jeg snakker med sjefen på jobben så klarer jeg heller ikke å holde øyekontakt. Hvordan kan jeg få til dette igjen uten å føle meg ukomfertabel? Anonymkode: fb5a8...cf3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Man skal ikke ha konstant øyekontakt når man snakker med folk. Det er ukomfortbalet og føles fiendtlig, oppførsel man gjør når man er klar for kamp. Anonymkode: 82dd5...22e 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Det er ganske normalt. Vitner om at du er et empatisk menneske. Noen sekunders øyekontakt, se bort noen sekunder, gjenta gjennom samtalen. Å holde blikket hele tiden er veldig ubehagelig. Anonymkode: bfa1d...b91
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 On 10/31/2020 at 8:30 AM, AnonymBruker said: Hvorfor klarer jeg ikke å se folk i øynene når dem snakker eller at jeg snakker til dem? Jeg er en mann på nesten 29 år. Føler meg veldig ukomfertabel når jeg prøver. og når jeg snakker med sjefen på jobben så klarer jeg heller ikke å holde øyekontakt. Hvordan kan jeg få til dette igjen uten å føle meg ukomfertabel? Anonymkode: fb5a8...cf3 Det har med selvtillit å gjøre. Du kan prøve å tvinge deg selv til å holde øyekontakt, men det er utrolig slitsomt og gjør at du mister konsentrasjonen om det dere snakker om. Men det egentlige problemet er at du føler deg underlegen, så du må finne en måte å øke selvfølelsen på, da går det av seg selv. Lettere sagt enn gjort, men det er mulig. Anonymkode: e61bc...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå