Gå til innhold

Leggetid helg barn 8-9 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger deres barn seg i alder 8-9 år i helgen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn er 9 1/2. Han begynner å gå på badet ca 21 i helgene. Når faren har han kan det fort bli 22 og litt senere. Han tåler det også, men blir sliten dagen etter. 

Anonymkode: 4cd41...e48

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min sønn er 9 1/2. Han begynner å gå på badet ca 21 i helgene. Når faren har han kan det fort bli 22 og litt senere. Han tåler det også, men blir sliten dagen etter. 

Meg igjen. Altså vi bor sammen, men jobber turnus begge, så vi er ofte alene om rutinene om kvelden i helger. Derfor jeg har litt oversikt over når far legger.

Skrevet

Mine barn er 8 og 9 år og går på badet ca 21, legger seg like etter. De er oppe rundt 6-6.30 uansett, så ikke noe vits i skyve på leggetiden i helgene :)

Skrevet

22-23

Anonymkode: 3fde2...671

Skrevet

Gutt 8år. Legger seg 20 i hverdager, 20.30 på fredager og 21 på lørdager. Står uansett opp kl. 07.

Anonymkode: aea13...68a

Skrevet

En gang mellom 21 og 22. Jeg synes helgene er for korte til at man kan snu døgnet helt, da blir det veldig tungt i starten av uken. I lengre ferier får de være oppe lenger. 

Skrevet

Han går på badet ca 20:50 slik at han er i seng innen 21:00. Gutt på 8 år.

Anonymkode: 4adb3...d6c

Skrevet

Jente på 9,5 år. Hun legger seg ca kl. 22.

Anonymkode: a8845...cb8

Skrevet

Vårt barn på 8 år legger seg kl 20 i hverdagen. Fredag blir leggetid ca i 21-tiden og på lørdag legger h*n seg etter Skal vi danse. Får ligge litt med iPad i sengen etterpå. 

Anonymkode: b3df8...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...